Kampanie promocyjne w Rainbow Tours

Kampanie promocyjne w Rainbow Tours

Dodano:   /  Zmieniono: 

30 marca w Rainbow Tours ruszyła kampania pod nazwą Kolorowe tygodnie. Każdy z tygodni poświęcony jest innym kierunkom wakacyjnym z oferty Lato 2013, którym odpowiadają różne kolory użyte w kampanii. Na wybrane wczasy i wycieczki obowiązują specjalne ceny oraz rabaty nawet do 25 procent.

To już trzecia edycja tej popularnej promocji, która w tym roku będzie trwała do 26 kwietnia. Każdy tydzień to inny kolor kojarzący się z krajami, którym jest poświęcony. Pierwszy tydzień-niebieski dotyczy oferty greckiej. Kolejne tygodnie, to odpowiednio: żółty (arabski), czerwony (hiszpańsko-portugalski) oraz zielony (włoski). W czasie trwania kampanii obowiązują specjalne ceny tych kierunków w odpowiadającym im tygodniom oraz rabaty do 25 procent. Sieć sprzedaży została dodatkowo wyposażona w plakaty nawiązujące do charakteru każdego z tygodni.

- Kolorowe tygodnie z roku na rok cieszą się coraz większą popularnością, dlatego postanowiliśmy na stałe wpisać je do kalendarza promocji.  Dla nas są one jeszcze bardziej kolorowe, ponieważ nasze salony własne prześcigają się w pomysłach na najbardziej oryginalny wystrój. Docierają do nas sygnały iż wielu naszych agentów również idzie tym tropem- mówi Emilia Bratkowska, dyrektor produktu i marketingu w Rainbow Tours.

Kolorowa promocja jest kolejnym projektem marketingowym. W marcu komunikacja zdominowana była ideą Przeskocz wiosnę, przyśpiesz lato, w której zachęcano do zakupu oferty letniej odwołując się kontrastowo do pogody w tym czasie panującej w Polsce. Promocji towarzyszyły materiały BTL, kampania radiowa oraz reklama w warszawskim metrze. Każdej z promocji towarzyszy również kampania internetowa. Luty natomiast poświęcony był wycieczkom objazdowym. Klienci rezerwujący wyjazd z oferty Lato 2013 z promocji Premia dla ciekawych świata dodatkowo otrzymywali voucher na kolejny dowolny wyjazd z Rainbow Tours o wartości nawet 500 złotych.

Za kreację każdej z tych kampanii odpowiada agencja Fat Baby, natomiast za strategie mediowe dom mediowy Bifri.

 

Źródło: Rainbow Tours;
dostarczył:
netPR.pl