3M laureatem Business Superbrands 2013

3M laureatem Business Superbrands 2013

Dodano:   /  Zmieniono: 

W ostatniej edycji Superbrands obowiązywały wyjątkowo zaostrzone kryteria selekcji najsilniejszych wizerunkowo marek
w Polsce. Decydujący wpływ na wyniki końcowe mieli sami konsumenci, którzy swoim zaufaniem obdarzyli markę 3M.

Na liście marek, przedstawionych do oceny w 7. edycji plebiscytu, znalazły się 1863 marki w 30 kategoriach. Proces Certyfikacji, składał się z dwóch etapów: badania konsumenckiego on-line przeprowadzonego na próbie 15 000 respondentów oraz oceny eksperckiej prezentowanych marek przez przedstawicieli Rady Marek Certyfikat Superbrands 2013. Uprawnienia do używania tytułu Superbrand 2013 uzyskało zaledwie 318 marek, co stanowi 17% z początkowej puli firm przedstawionej do oceny. Wśród nagrodzonych już po raz 3 znalazła się marka 3M.

Innowacyjność technologiczna poparta szeregiem patentów oraz szeroki wachlarz ściśle profilowanych produktów to cechy, które zdaniem ekspertów z Rady Marek, zdecydowanie określają wizerunek marki 3M. Dzięki tym dwóm czynnikom marka postrzegana jest jako pionier wielu rozwiązań oraz najwyższej klasy ekspert w swojej dziedzinie. Lider, który w dodatku nieustannie doskonali się i poszerza swoje kompetencje. Konsumenci postrzegają produkty 3M jako niezawodne w działaniu, co przekłada się z kolei na zaufanie, jakim obdarzają samą markę.

- Tytułem Business Superbrands zostaliśmy nagrodzeni już po raz trzeci, to ogromna satysfakcja ale również duża odpowiedzialność. 3M to nie tylko innowacyjne produkty, najnowsze technologie i najwyższa jakość dostarczanych rozwiązań, które usprawniają pracę i ułatwiają codzienne życie. Siła marki 3M tkwi w unikalnym  połączeniu najważniejszych wartości naszej firmy: wzajemnych inspiracji, pasji i kreatywności wszystkich pracowników - skomentował Xavier Douellou, dyrektor zarządzający firmy 3M w Polsce.- Mamy nadzieję, że nasze produkty i technologie, tak wysoko oceniane do tej pory przez ekspertów rynku i samych konsumentów, w kolejnych latach również będą spełniać oczekiwania i odpowiadać na potrzeby naszych klientów.

Koncern 3M powstał ponad 100 lat, a od ponad 20 lat prowadzi działalność w Polsce. Firma od początku istnienia konsekwentnie buduje tożsamość swojej marki. Badania przeprowadzone przez koncern wskazują, że przeciętny konsument spotyka się z co najmniej 17 produktami 3M w ciągu dania. Produkty i rozwiązanie firmy obecne są niemal w każdej dziedzinie życia. Oferta 3M składa się na ponad 50 tys. innowacyjnych produktów w ramach 5 Grup biznesowych: Ochrona zdrowia, Produkty konsumenckie, Ochrona i reklama wizualna, Przemysł, Elektronika i Energetyka. W swoim portfolio posiada takie brandy, jak Scotch-Brite, O-Cel-O, Post-it, Scotch, Command, ScotchBlue, Nexcare, Viscoplast.

Źródło: 3M Poland;
dostarczył:
netPR.pl