Dominos Pizza rośnie w siłę już 15 lokali w Warszawie i okolicach

Dominos Pizza rośnie w siłę już 15 lokali w Warszawie i okolicach

DP Poland PLC publikuje raport finansowy za 2012 rok

Spółka DP Poland PLC, notowana na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, właściciel spółki DP Polska S.A., posiadającej licencję na otwieranie lokali Dominos Pizza w Polsce, ogłosiła raport z działalności oraz wyniki finansowe za ubiegły rok. Podkreślono dynamiczny rozwój sieci w naszym kraju, możliwy dzięki kapitałowi uzyskanemu od  inwestorów giełdowych.

2012 rok oraz pierwszy kwartał 2013 roku obfitował w ważne dla Dominos Pizza wydarzenia: dzięki nowym inwestycjom w lokale sieć posiada już 15 placówek, a potwierdzone zostały otwarcia kolejnych pięciu w Warszawie do końca  bieżącego roku. Szczególnie interesująca jest zapowiedź uruchomienia pierwszej placówki poza Warszawą w dużym mieście wojewódzkim.

2012 rok to także zmiany personalne Maciej Jania, pełniący stanowisko dyrektora zarządzającego w DP Polska S.A., został mianowany jednocześnie dyrektorem finansowym spółki DP Poland PLC. W 2012 roku do grona dyrektorów spółki dołączyli także:

  • Chris Moore, zajmujący poprzednio stanowisko Chief Executive w Dominos Pizza Group PLC  
  • Gerry Ford,  Chairman i Chief Executive w Caff Nero Group Limited

Spółka ogłosiła także prace nad konceptem franczyzy w Polsce i planuje w 2013 roku otwarcie pierwszego, pilotażowego lokalu opartego na udzielonej franczyzobiorcy licencji.

Zapasy gotówkowe Grupy Kapitałowej na dzień 31 grudnia 2012 roku wynosiły prawie 11 milionów funtów brytyjskich. Wyniki finansowe w stosunku do poprzedniego roku znacznie się poprawiły przychody wzrosły ponad czterokrotnie z 425 tysięcy funtów brytyjskich w 2011 roku aż do 1.700 tysięcy funtów brytyjskich uzyskanych w 2012 roku. Zanotowano także wzrost sprzedaży (rok-do-roku) o 37% oraz wzrost marży brutto (rok-do-roku) o 51% (lokale otwarte w okresie  marzec grudzień 2011 roku).

Pozytywne sygnały płyną także z podsumowania wyników za styczeń 2013 roku w stosunku do stycznia 2012 roku zanotowano aż 116% wzrostu sprzedaży (rok-do-roku) i 125% wzrostu marży  brutto (rok-do-roku).  Ponadto, wyniki finansowe za luty i marzec 2013 roku są także zgodne z przewidywanymi założeniami.

Peter Shaw, dyrektor generalny spółki DP Poland PLC, podsumowuje ubiegły rok i rysuje wizję rozwoju sieci w przyszłości: 2012 rok był punktem milowym w rozwoju spółki dokonaliśmy wielu strategicznych posunięć, które pozwoliły na umocnienie pozycji sieci w Polsce. Dzięki temu weszliśmy w nowy rok z mocnym przekonaniem, że założona przez nas strategia będzie zrealizowana, a świadomość marki Dominos Pizza będzie systematycznie wzrastać. W 2013 roku skupimy się na umacnianiu naszej pozycji w Warszawie, ekspansji do innych miast oraz otwarciu pierwszego lokalu w formule franczyzy.

 

 

Źródło: Domino's Pizza;
dostarczył:
netPR.pl

Czytaj także

 0