Nowy Chief Creative Officer oraz wzmocnienia w dziale kreacji Havas Worldwide Warsaw

Nowy Chief Creative Officer oraz wzmocnienia w dziale kreacji Havas Worldwide Warsaw

Dodano:   /  Zmieniono: 

Z początkiem kwietnia na stanowisku Chief Creative Officera do Havas Worldwide Warsaw dołączył Wojciech Dagiel, przejmując odpowiedzialność za całościowe zarządzanie kreacją oraz umocnienie kompetencji kreatywnych agencji. Wraz z Dagielem w agencji pojawiły się też nowe osoby Zofia Smełka oraz duet kreatywny Marcin Mroczek i Andrzej Błachut.

Wojciech Dagiel będzie zarządzać kreacją Havas Worldwide Warsaw oraz ściśle współpracować z szefami niezależnych kreacji Havas Engage Warsaw i Havas Worldwide Digital.

Jestem przekonany, że pojawienie się tak doświadczonej i wszechstronnej osoby jak Wojciech Dagiel wzmocni naszą pozycję. Zrozumienie przez Wojtka zintegrowanej komunikacji i roli digitalu pozwolą nam budować nową jakość na rynku i odpowiadać na coraz bardziej złożone potrzeby naszych klientów powiedział Antoine Kolendowski, CEO Havas Worldwide Warsaw.

Cieszę się, że dołączyłem do agencji. Cel, jaki stawiamy sobie wspólnie z Katarzyną i Antoinem, to budowa kompetencji kreatywnych, które będą odpowiadać potrzebom zintegrowanej komunikacji. Widzę tu ogromny potencjał, sam też mam dużo energii i jeszcze więcej pomysłów mówi Dagiel. Jestem pewien, że efekty pozytywnych zmian będą już niebawem widoczne. 

Wojciech Dagiel ma blisko 20-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Swoją karierę rozpoczynał  w 1996 roku w McCann Erickson. Od 2004 roku wspólnie z Iwoną Kluszczyńską zarządzał działem kreacji agencji, która w ciągu tego czasu podwoiła liczbę nagród zdobytych w konkursach branżowych. W latach 2008-2009 był szefem kreacji w Publicisie, gdzie udało mu się zreorganizować dział kreacji i stworzyć oddzielną komórkę Design & Interactive. Od 2009 do 2013 roku ponownie kierował działem kreacji McCann Warsaw, rozwijając jego kompetencje digitalowe. Jego ostatnim kreatywnym dzieckiem jest kampania Tribute dla marki Lech nagrodzona główną nagrodą na festiwalu interaktywnym MIXX Awards.

W czasie dotychczasowej kariery współpracował z największymi międzynarodowymi markami. Na swoim koncie ma ponad 100 nagród i wyróżnień w najważniejszych i najbardziej prestiżowych konkursach branżowych, m.in. Cannes Lions, Golden Drum, Epica, NY Festivals, Effie czy KTR. Był jurorem festiwali AdStars, Złote Orły, New York Festiwals, Eurobest. Co roku bierze udział w organizacji i prowadzeniu Polskiego Konkursu Reklamy. Jest również aktywnym członkiem zarządu KTR.

Wraz z Dagielem do działu kreacji Havas Worldwide Warsaw dołączyły także trzy nowe osoby. Zofia Smełka, która objęła stanowisko senior copywritera, przez ostatnie trzy lata pracowała w agencji McCann, a wcześniej doświadczenie zdobywała w Team One (2007-2009) oraz G7 (2009-2010). Kolejne nowe osoby to doświadczony zespół kreatywny: Marcin Mroczek senior copywriter i Andrzej Błachut senior art director. Pracę w reklamie zaczęli odpowiednio 11 i 12 lat temu w agencji DArcy. Jako team współpracują od ponad 6 lat. Wcześniej pracowali w agencjach G7, TeamOne, 303, otrzymując nagrody i wyróżnienia m.in. za kampanie dla Heyah, Simplusa, 36i6, 7Days.

Źródło: Havas Worldwide Warsaw;
dostarczył:
netPR.pl