Reklama mobilna w ofercie sieci Adkontekst

Reklama mobilna w ofercie sieci Adkontekst

Dodano:   /  Zmieniono: 

Należąca do Netsprint sieć kontekstowo-behawioralna Adkontekst wprowadza do oferty reklamy mobilne. Jest to kolejny krok w realizacji nowej strategii sieci, w ramach której reklamodawcy otrzymują od Adkontekst nowe narzędzia precyzyjnego kierowania przekazu reklamowego.

Rozszerzenie dostępnych w Adkontekst metod targetowania o kierowanie na urządzenia mobilne jest odpowiedzią na szerokie zainteresowanie reklamodawców i wydawców sieci reklamami mobilnymi. Akcentowany za oceanem dynamiczny wzrost wydatków na mobile potwierdza fakt, że reklamodawcy bardzo aktywnie odpowiadają na zmieniający się sposób konsumowania internetu. Na rynku polskim także można zaobserwować, że urządzenia mobilne dochodzą do głosu. Cytując za raportem Marketing mobilny w Polsce 2012/2013* penetracja smartfonów w naszym kraju wynosi obecnie 25%, a 41% użytkowników łączy się za ich pomocą z internetem. Ponad 1/5 osób posiadających te urządzenia surfuje w internecie kilka razy dziennie.

Od kilku miesięcy odnotowywaliśmy powtarzające się zapytania o reklamy mobilne, zarówno ze strony reklamodawców MSP, jak i klientów korporacyjnych. To spore zainteresowanie możliwością adresowania przekazu reklamowego do użytkowników urządzeń mobilnych potwierdza, że temat reklamy mobilnej staje się ważnym obszarem planowania marketingowego. Staraliśmy się, aby w ofercie Adkontekst znalazła się konkretna odpowiedź na tak wyrażone zapotrzebowanie rynku" - komentuje Łukasz Duda, Dyrektor Biura Reklamy Adkontekst.

Nowa opcja kierowania reklam na urządzenia mobilne uzupełnia szerokie portfolio metod targetowania w ofercie Adkontekst. W ramach kampanii reklamodawca sieci może wykorzystać targetowanie na zainteresowania, kontekstowe, retargetowanie, geolokalizację, a także na wybranych witrynach kierować reklamy demograficznie.

W ramach targetowania na urządzenia mobilne klienci sieci mogą korzystać z szerokiej gamy formatów reklamowych Adkontekst: począwszy od reklam tekstowych, poprzez tekstowo-graficzne i graficzne. Dodatkowo klienci mogą różnicować treść komunikatu reklamowego w zależności od mobilnego systemu operacyjnego, z którego korzysta internauta

Ruch z urządzeń mobilnych w sieci Adkontekst wyniósł w marcu 2013 r. ponad 81 mln odsłon, z czego niemal 61 % z urządzeń z systemem Android, ponad 34 % to wizyty z urządzeń Apple (iPady, iPhony), a 5% z pozostałych (m.in. Windows Mobile, Blackberry).

Każdy z klientów posiadający konto reklamowe w sieci Adkontekst może w prosty sposób rozpocząć korzystanie z reklam mobilnych. Możliwość włączenia bądź wyłączenia tych reklam dostępna jest z poziomu Panelu Klienta, gdzie również reklamodawcy mogą uzyskać dostęp do statystyki emisji oraz kliknięć reklam emitowanych na urządzeniach mobilnych. Dodatkowym wsparciem w zakresie planowania i realizacji kampanii jest zespół konsultantów Adkontekst, który na życzenie klienta przygotowuje wyceny i szacunkowe estymacje ruchu.

*Marketing mobilny w Polsce 2012/2013, Monika Mikowska (jestem. mobi) i TNS Polska.

Źródło: NetSprint.pl

dostarczył:
netPR.pl