Sieć Domino's Pizza uhonorowana tytułem Odkrycie roku 2013. Laur Konsumenta dla najszybciej rozwijającej się pizzerii

Sieć Domino's Pizza uhonorowana tytułem Odkrycie roku 2013. Laur Konsumenta dla najszybciej rozwijającej się pizzerii

Dodano:   /  Zmieniono: 

Na polskim rynku istnieje zaledwie dwa lata, a już zdobyła uznanie szerokiego grona swoich konsumentów. Sieć pizzerii Domino`s Pizza została laureatem ogólnopolskiego sondażu Laur Konsumenta, zdobywając tytuł Odkrycie Roku 2013. W tej kategorii zostają odznaczone marki, które mimo względnie niedługiego okresu istnienia na rynku, zdobyły już grono wiernych klientów.

Wystarczyły 24 miesiące, by w samym województwie mazowieckim pojawiło się łącznie 15 placówek restauracji Domino`s Pizza. Uznanie konsumentów dla jakości pizzy  oferowanej przez tę międzynarodową sieć pizzerii oraz coraz większa świadomość marki spowodowały, że inwestorzy - już teraz osiągając rekord największej liczby otwarć w ciągu pierwszego roku - zapowiedzieli dalszą jej ekspansję. Wizja rozwoju firmy zakłada rozszerzenie sieci o kolejne 11 lokali do końca 2013 roku oraz osiągnięcie liczby 35 placówek do końca roku 2014. Strategia zakłada otwarcie restauracji nie tylko w Warszawie, ale również w innych, największych polskich miastach.

  Dynamiczny rozwój sieci w naszym kraju jest odpowiedzią na nieustannie wzrastającą popularność pizzy wśród Polaków. Przyzwyczajony do zachodnich standardów konsument wymaga najlepszej jakości produktów, co staramy się zagwarantować w naszych restauracjach mówi Maciej Jania, Dyrektor Zarządzający DP Polska S.A.

Laur Konsumenta przyznawany jest w Polsce od 2009 roku. Kategoria Odkrycie Roku została stworzona z myślą o produktach i usługach nowych, innowacyjnych i funkcjonujących na rynku od stosunkowo niedługiego czasu, ale już zdobywających klientów. Dotyczy ona również produktów i usług, które objęła ciekawa i skuteczna kampania reklamowa, przeszły lifting marketingowy, bądź zostały po raz pierwszy wskazane przez konsumentów w ogólnopolskim projekcie Laur Konsumenta. O przyznaniu nominacji produktowi, usłudze lub marce decyduje Redakcyjna Komisja Weryfikacyjna, która ocenia ich innowacyjność, perspektywy odbioru przez rynek oraz prognozowaną dynamikę wzrostu popularności.

Źródło: Domino's Pizza

dostarczył:
netPR.pl