Mobilna Panorama Firm rusza z kampanią telewizyjną

Mobilna Panorama Firm rusza z kampanią telewizyjną

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło: InfoWire.pl

Z początkiem kwietnia rozpoczęła się kampania reklamowa promująca najnowszą aplikację mobilną Panorama Firm 2.0. Telewizyjne spoty reklamowe to kolejny etap działań promocyjnych marki Panorama Firm.

Reklamy emitowane będą w wielu kanałach komunikacji o zasięgu ogólnopolskim. Celem kampanii telewizyjnej jest zapoznanie polskich użytkowników z zaletami nowej aplikacji mobilnej do wyszukiwania miejsc, produktów oraz usług i wzrost liczby pobrań aplikacji Panorama Firm na urządzenia mobilne. Spoty reklamowe zostały przygotowane w dwóch odsłonach tematycznych, przedstawiając branże: restauracyjną i obuwniczą.

Aplikację Panorama Firm 2.0 można bezpłatnie pobrać ze strony http://mobile.pf.pl. Działa ona zarówno na systemach Android 2.2 (lub nowszych) oraz iOS 4.3. (lub nowszych) i dostępna jest na iPhone i na iPad.

Panorama Firm stawia na rozwiązania mobilne. Aplikacje na smartfony to doskonała ilustracja motto marki: Odkrywaj blisko; Szukaj lokalnie". Celem kampanii jest zwiększenie liczby pobrań aplikacji Panorama Firm, dostępnej na urządzenia iOS (iPhone/iPad) oraz smartfony Android, a także wzrost liczby użytkowników mobilnej wyszukiwarki m.pf.pl. Dodatkowo chcemy także odświeżyć wizerunek marki Panorama Firm, która pod koniec ubiegłego roku przeszła gruntowny rebranding. To kolejny, ważny krok w kierunku realizacji naszej wizji, aby marka stała się symbolem wyszukiwania lokalnego komentuje Wojciech Komosa, Kierownik ds. Komunikacji i PR w Eniro Polska.

Reklamę Panorama Firm można zobaczyć w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, m.in. TVP, Polsat, TVN, stacjach tematycznych, m.in. TVN Style, Discovery Channel czy National Geographic oraz w telewizji online - YouTube. Dodatkowo prowadzone są intensywne działania promocyjne: w Internecie - reklama displayowa, retargeting na portalach Onet, Gazeta, Wirtualna Polska, Interia i serwisach tematycznych, kampania w serwisach mobilnych, serwisach społecznościowych (Facebook, nk.pl), radiach ogólnopolskich (Radio ZET i stacje lokalne), outdorze oraz własnych kanałach promocji (autopromocja na panoramafirm.pl, fanpage Panoramy Firm, kanał YT, itp.). Spoty dostępne są również pod adresami:

http://www.youtube.com/watch?v=QL1FzY9KHuQ (branża restauracyjna),

http://www.youtube.com/watch?v=JglBLbWi_EY (branża obuwnicza).

Kampanię od strony mediowej obsługuje Easy Media (grupa OMD). Kreacja wykorzystana w reklamach została przygotowana dla grupy Eniro przez agencję Forsman&Bodenfors i zaadaptowana na rynek polski przez polski oddział Eniro.

Kampania telewizyjna będzie prowadzona w okresie kwiecień - maj, natomiast w pozostałych mediach do końca września.

***

Bezpłatna aplikacja mobilna Panorama Firm 2.0 pozwala na lokalizowanie bezpośrednio na mapie poprzez jedno pole wyszukiwania miejsc, produktów oraz usług. Wpisując zapytanie, np. restauracja (w trakcie wpisywania pokazywane są  podpowiedzi, ułatwiające nawigację), aplikacja wyszukuje w pobliżu, bazując na geolokalizacji użytkownika i wyświetla najbardziej trafne wyniki. Dodatkową opcją są Przewodniki, które zawierają oferty z najbardziej popularnych branż, np. zdrowie i uroda. Aplikacja jest również zintegrowana z serwisem Facebook, co oznacza, że można zobaczyć na mapie, gdzie ostatnio meldowali się nasi znajomi. To najnowocześniejsze narzędzie wyszukiwania lokalnego stworzone zgodnie z ideą rozwoju usług mobilnych przyjaznych użytkownikowi.

Więcej o produkcie na stronie http://mobile.pf.pl.

Źródło: Eniro Polska

dostarczył:
netPR.pl