Marka Dulux z kampanią reklamową

Marka Dulux z kampanią reklamową

Dodano:   /  Zmieniono: 

Czas na zmianę to przewodnie hasło kampanii reklamowej Dulux, którą można zobaczyć na antenie największych stacji telewizyjnych. Celem kampanii jest dalsze zwiększenie świadomości marki oraz ugruntowanie jej pozycji jako eksperta
w dziedzinie kolorów i lidera innowacji.

Kampania jest kontynuacją zapoczątkowanej w ubiegłym roku i odnoszącej sukcesy linii komunikacyjnej wzmacniającej wizerunek marki jako inicjatora pozytywnych zmian. Jest skierowana do konsumentów poszukujących inspiracji oraz innowacyjnych narzędzi ułatwiających wybór odpowiedniego koloru.

 Odbiorcy reklamy utożsamiają się z bohaterką spotu, która znudzona otaczającą ją szarością, pragnie zmienić coś w swoim życiu i wykreować nową jakość otaczającej ją przestrzeni. Za pomocą bogatego zestawu narzędzi doboru kolorów: Dulux Lets Colour Studio dostępnych na stronie www.dulux.pl, wybiera odpowiedni odcień farby Dulux i  dodając koloru odmienia swoje życie. Tegoroczna odsłona kampanii Dulux promuje nową, interaktywną aplikację mobilną wersję Karty Kolorów Dulux. Spot można znaleźć na kanale marki na youtube:

www.youtube.com/DuluxLetsColorPolska

Karta Kolorów jest kolejną aplikacją Dulux Lets Colour Studio zestawu interaktywnych narzędzi ułatwiających wybór koloru i inspirujących do poszukiwania innowacyjnych rozwiązań przy planowaniu wystroju wnętrz.

Za design Karty Kolorów (zarówno katalogu drukowanego, jak i mobilnych aplikacji) jest odpowiedzialna agencja 360 marketing.Za adaptację tegorocznego spotu telewizyjnego - agencja ArtGraph, za planowanie i zakup mediów MediaCom, a za działania Public Relations na polskim rynku agencja Ciszewski MSL.

Kampania potrwa przez cały sezon remontowy i swoim zasięgiem obejmie telewizję, prasę i Internet. 

Źródło: Dulux

dostarczył:
netPR.pl