Carrefour wspiera Ride 2 Life motocyklową wyprawę po życie

Carrefour wspiera Ride 2 Life motocyklową wyprawę po życie

Dodano:   /  Zmieniono: 

11 maja na Helu rozpoczyna się Ride 2 Life. W ciągu 10 dni dwaj motocykliści Piotr Uljasz i Damian Śmigielski przejadą 3500 km dookoła Polski. Ich celem jest zebranie pieniędzy na leczenie dla chorego na stwardnienie rozsiane (SM) Piotra i popularyzacja wiedzy o tej chorobie. Partnerem strategicznym wyprawy jest Carrefour Polska, który od początku wspiera projekt.

Carrefour Polska to firma społecznie odpowiedzialna, która w swoim działaniu od lat uwzględnia zasadę zrównoważonego rozwoju. Skala działalności firmy przekłada się na ogromny wpływ gospodarczy, środowiskowy i społeczny i to właśnie w tych trzech obszarach realizowana jest Strategia Zrównoważonego Rozwoju Carrefour. Jej nieodłącznym elementem jest polityka różnorodności, która zobowiązuje Carrefour do niedyskryminowania pracowników ze względu na wiek, płeć, niepełnosprawność, stan zdrowia, narodowość, tożsamość płciową, status rodzinny czy styl życia.

W ramach realizowanej polityki różnorodności, Carrefour Polska od wielu lat działa na rzecz aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych. Firma oferuje miejsca pracy osobom niepełnosprawnym na takich samych warunkach i stanowiskach jak osobom pełnosprawnym, aktywnie przeciwdziałając zjawisku wykluczenia zawodowego w Polsce.

Carrefour Polska jest pracodawcą chorego na stwardnienie rozsiane uczestnika wyprawy, Piotra Uljasza, któremu od 2011 roku pomaga w walce w chorobą. Jesteśmy firmą społecznie odpowiedzialną i mamy konkretne CSR-owe cele. Jednym z nich jest aktywizacja zawodowa osób niepełnosprawnych, takich jak Piotr, dlatego całym sercem zaangażowaliśmy się w ten projekt mówi Robert Noceń, członek zarządu Carrefour Polska. Ponadto, bardzo atrakcyjna wydała nam się wielowymiarowość projektu, który bezpośrednio dotyczy jednej osoby, ale pośrednio dotyka wszystkich osób chorych na SM. Piotr udowadnia, że z chorobą da się normalnie żyć i realizować swoje pasje, nawet tak wymagające jak motocyklizm, a przy okazji zmienia postrzeganie osób chorych na SM dodaje.    

W kontekście niedawno rozpoczętego sezonu motocyklowego, wyprawa Ride 2 Life to także doskonała okazja, aby przypomnieć o konieczności zachowania ostrożności na polskich drogach. Dbanie o bezpieczeństwo na drogach to zadanie nie tylko dla policji to obowiązek każdego z nas. Jesteśmy odpowiedzialni nie tylko za siebie i swoich pasażerów, lecz także za pozostałych uczestników ruchu. Kierowca samochodu, motocyklista, rowerzysta czy pieszy, na drodze każdy z nas musi mieć szeroko otwarte oczy i stosować zasadę ograniczonego zaufania mówi Podinspektor Rafał Ziółkowski z Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Wojewódzkiej Policji w Gdańsku. Według policyjnych statystyk w roku 2012 motocykliści uczestniczyli w 2395 wypadkach, w których zginęło 249 kierujących motocyklami i 12 pasażerów.   

Wyprawa Ride 2 Life została objęta patronatem Polskiego Towarzystwa Stwardnienia Rozsianego. Jako Agenci Specjalni PTSR Piotr i Damian mają za zadanie popularyzację wiedzy o SM wśród motocyklistów. Wyprawę wspierają też Yamaha Motor Polska (dostarcza motocykle i odzież motocyklową), Fiat Auto Poland (zapewnia samochód wsparcia Fiat Freemont), Orlen Paliwa (pokrywa koszty paliwa), Motoszkoła (fundator bezpłatnych szkoleń motocyklowych dla uczestników wyprawy), a także Nadstudio, Vanguard, INI i Blue Fish Films.

Wyprawę można śledzić na Facebooku: https://www.facebook.com/RIDE2LIFE

Zapraszamy też na fanpage Carrefour Polska: https://www.facebook.com/CarrefourPolska

Grupa Carrefour

Carrefour jest pionierem i liderem wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Od wielu lat Carrefour jest numerem 1 wielkiej dystrybucji w Europie i numerem 2 na świecie.

O Carrefour Polska

Carrefour Polska należy w 100% do Grupy Carrefour. W 1997 roku w Łodzi otwarto pierwszą placówkę Carrefour w kraju. Od tego czasu Carrefour Polska dynamicznie rozwija się we wszystkich formatach. Dziś pod szyldem Carrefour działa w Polsce ponad 500 placówek: hiper- i supermarkety, ponad 40 centrów handlowych, przymarketowe stacje paliw oraz przeszło 300 sklepów franczyzowych Carrefour Express w dwóch formatach: mini-market i convenience. Carrefour Polska aktywnie działa na rzecz aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych, prowadzi szereg projektów na rzecz dzieci i społeczności lokalnych.

Źródło: Carrefour Polska

dostarczył:
netPR.pl