50 000 fanów nie może się mylić! Mike Tyson w Polsce

50 000 fanów nie może się mylić! Mike Tyson w Polsce

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło: InfoWire.pl

Pięćdziesiąt tysięcy fanów nie może się mylić. Fan page BLACK Energy najbardziej popularnego w Polsce napoju energetycznego właśnie zanotował okrągłą liczbę 50 000 fanów. Zbiegło się to z wizytą w Polsce Mikea Tysona - ambasadora marki Black.

Kolejny wzrost liczby fanów Black Energy na fan-page'u facebook.com/BlackEnergyDrink spowodowany został nie tylko lawinowo rosnącym zainteresowaniem mediów wizytą Tysona w Polsce, ale też nietuzinkowym konkursem jaki dla fanów w formie interaktywnej aplikacji na Facebooku zorganizowała GRUPA 365NET

Pracując nad promocją marki BLACK Energy szukamy nieszablonowych rozwiązań. Spotkanie fana marki z międzynarodową gwiazdą, jaką jest Mike Tyson - to wyjątkowa nagroda jak na internetowy konkurs. Wyróżniony fan spotka się z Tysonem na  planie zdjęciowym do nowej reklamy BLACK'a, co dodaje smaczku całej akcji. - mówi Tomasz Orzechowski, manager zarządzający GRUPY 365NET.

W zaprojektowanej przez GRUPĘ 365NET aplikacji inaugurującej przylot Tysona do Polski fani marki zgłosili aż 627 haseł reklamujących Black Energy, w ponad 5 500 grach, na które w konkursie zagłosowało aż 8 907 ich znajomych. Poza wyróżnionym przez jury sloganem największe uznanie fanów zyskały takie propozycje jak: "Black Energy to czysta energia, Konfucjusz twierdzi", "Black Energy postawi Cię na nogi" czy "Black Energy - twoja ciemna strona mocy". Oprócz rzeczonej nagrody w postaci spotkania fana z Tysonem firma Foodcare ufundowała dla uczestników gry nowoczesny tablet oraz prezenty w postaci zestawów gadżetów i kart członkowskich VIP CLUB'u BLACK Energy.  

MIKE TYSON VIP SUPERQUIZ to internetowy prolog nadchodzącej kampanii reklamowej BLACK Energy z udziałem Mike'a Tysona. Za kreację i przygotowanie aplikacji konkursowej na fan page'u marki BLACK odpowiada GRUPA 365NET, która też odpowiedzialna jest za kampanię BLACK w Internecie i celebrity endorsment czyli kontrakt Tysona z flagowym energetykiem firmy Foodcare. 

GRUPA 365 NET to innowacyjna agencja działająca w obszarze cross-marketingu zintegrowanego wpieranego najnowszymi osiągnięciami technologii w dziedzinie komunikacji PR.Proponujemy kompleksową obsługę 360 oraz doradztwo w obszarze strategii reklamy, marketingu, promocji i PR. Jesteśmy ekspertami działań online w sieci Internet - gdzie rozwijamy projekty o silnym potencjalne komercjalizacji.
 
NR1WINTERNECIE.pl to nasz adres www i miejsce, o które zabiegamy dla naszych klientów.

Więcej na: http://www.NR1wINTERNECIE.pl 

http://www.grupa365net.pl oraz http://www.facebook.com/grupa365net 

 

 

 

Źródło: GRUPA 365 NET

dostarczył:
netPR.pl