Bloger w agencji Synertime

Bloger w agencji Synertime

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło:InfoWire.pl

Synertime rozbudowuje swoje struktury w kierunku mediów społecznościowych do zespołu dołączył Marcin Firmanty, który przeszedł do Synertime z agencji interaktywnej Vacaloca, gdzie zajmował stanowisko szefa działu Buzz Marketingu. W Synertime będzie kierował działem Digital PR. W Agencji pracuje obecnie 21 osób.

Synertime, zgodnie ze swoimi założeniami strategicznymi, kreuje oraz aktywnie wdraża nowe trendy w komunikacji. Dział Digital PR realizuje szereg działań online takich jak: e-PR, Social Media, e-mail marketing, buzz marketing, strony internetowe i blogi oraz prowadził liczne kampanie crossowe. Nowy Online Community Manager będzie nadzorował dotychczasowe programy, a także poprowadzi kilka autorskich projektów. Większość z nich będzie dotyczyła branży FMCG, w której specjalizuje się Marcin Firmanty prywatnie bloger kulinarny.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego transferu. Marcin to nie tylko osoba, która fantastycznie rozumie świat social mediów jako ekspert z wieloletnim doświadczeniem agencyjnym. On ma coś więcej. Ma wiedzę i intuicję insidera, ponieważ jako doświadczony bloger wie, jak należy się komunikować ze społecznościami internetowymi, jak projektować kampanie z ich udziałem, by były wartościowe dla jednej i drugiej strony słowem: co tak naprawdę działa online powiedziała Barbara Labudda, prezes zarządu Synertime.

Marcin Firmanty to ekspert ds. Social Media, trener z zakresu komunikacji online. Jest absolwentem wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Pasjonuje się tworzeniem i wdrażaniem kompleksowych strategii obecności marki na portalach Facebook, Twitter, Blip, Pinterest, Google+, YouTube itp. Były szef działu Buzz Marketing w agencji interaktywnej Vacaloca, gdzie odpowiadał za kampanie rodzimych i międzynarodowych marek na polskich platformach Social Media (m.in. Dilmah, McAfee, Merck, Sanofi Pasteur, Magazyn Machina, Grycan Lody od pokoleń, Mattel), tworzył i nadzorował programy ambasadorskie w blogosferze, opracowywał kompleksowe strategie komunikacji online.

Źródło: Synertime

dostarczył:
netPR.pl