"Złoty Paragon" dla MAKRO

"Złoty Paragon" dla MAKRO

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło: InfoWire.pl

MAKRO Cash & Carry Polska zwyciężyło w prestiżowym konkursie Złoty Paragon w kategorii Najlepsza hurtownia cash & carry. Organizatorem plebiscytu jest redakcja miesięcznika HURT & DETAL.

Złote Paragony to nagrody przyznawane przez polskich Kupców czytelników miesięcznika HURT & DETAL. Prócz MAKRO Cash & Carry Polska, które zwyciężyło w kategorii Najlepsza hurtownia cash & carry wyróżniono 69 produktów, firm oraz usług, w widoczny sposób wpływających na rozwój handlu detalicznego w Polsce.

Tegoroczna, trzecia już edycja konkursu spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem uczestników. Do rywalizacji o Złote Paragony stanęło ponad 430 produktów. Konkurs przebiegał pod nadzorem Instytutu Badawczego TNS Polska. Badanie przeprowadzono na próbie 623 prawidłowo wypełnionych ankiet. Dane pochodziły ze wszystkich formatów sklepów oraz pełnego zakresu geograficznego kraju.

MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne które skupiają się wokół nowoczesnej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku; posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej wynosi ponad 270 000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce około 7,5 tys. osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronach www.facebook.com/MAKROPolska oraz www.makro.pl

METRO Cash & Carry działa w 29 krajach i posiada około 700 samoobsługowych hurtowni. Z ponad 120 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w 2012 roku sprzedaż na poziomie około 32 mld euro. METRO Cash & Carry jest działem sprzedaży METRO Group. METRO Group to jedna z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego. W 2012 r. Grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości około 67 mld euro. Firma zatrudnia około 280 tysięcy pracowników i obsługuje ponad 2200 hal w 32 krajach. Wyniki Grupy METRO opierają się na sile sprzedaży firm, które działają niezależnie w poszczególnych segmentach rynku: METRO/MAKRO Cash & Carry - międzynarodowego lidera samoobsługowego handlu hurtowego, hipermarketów Real, Media Markt. Saturna - lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz Galerii Kaufhof. Więcej informacji na: www.metrogroup.de.

Źródło: MAKRO Cash & Carry Polska

dostarczył:
netPR.pl