Ruszyła nowa kampania wizerunkowa Rossmanna

Ruszyła nowa kampania wizerunkowa Rossmanna

Dodano:   /  Zmieniono: 

Pragnienia i potrzeby - to hasło nowej kampanii reklamowej Rossmanna. Firma zdecydowała się na nowo zaprezentować swój wizerunek. Kampania ruszyła 23 maja, dokładnie w dniu 20. urodzin Rossmanna w Polsce. Składa się na nią kilka charakterystycznych spotów reklamowych.

Bohaterami reklamy są: kobieta, mężczyzna, dziecko, nastolatka i para turystów. Ostatni spot łączy sceny ze wszystkich wcześniejszych. Rossmann chce w ten sposób podkreślić, że  jest otwarty na Klientów ze wszystkich grup społecznych. Oryginalna choreografia, stylizacje i kostiumy występujących osób tworzą wyjątkową oprawę spotów. Motywem muzycznym reklamy jest światowy przebój Roya Orbisona You Got It.

Logo firmy Rossmann ma dwa kolory: biały i czerwony, które symbolizują oczekiwania Klientów. Ognisto czerwony to ukryte pragnienia, natomiast biały pokazuje codzienne potrzeby. Na planie filmowym wszystkich sześciu spotów obok 130 członków ekipy, wystąpiło ponad 30 aktorów, oraz 50 statystów i kaskaderów.

Opiekę nad wizerunkiem marki powierzono agencji Fat Baby, która przygotowała scenariusze reklam. Za produkcję reklam odpowiedzialny był dom produkcyjny Papaya Films. Choreografię przygotowała Barbara Zielińska, a aktorzy występowali w kolorowych kostiumach Malwiny Wędzikowskiej. Autorem dekoracji był Jacek Ogrodowczyk, zaś nową aranżację You Got It wyprodukował Marcin Macuk.

Spotom telewizyjnym towarzyszyć będą reklamy radiowe, billboardy kampania w internecie.

Pierwszą z reklam można zobaczyć pod tym linkiem.

Źródło: Rossmann SDP Sp. z o.o.

dostarczył:
netPR.pl