Kolejny etap współpracy Hicron i Play utrzymanie systemów oraz rozwój SAP

Kolejny etap współpracy Hicron i Play utrzymanie systemów oraz rozwój SAP

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło:InfoWire.pl

Ponad 1600 zrealizowanych zgłoszeń serwisowych, obsługa przeszło 800 użytkowników, wypracowanie standardów działania 24h/dobę to bilans obsługi serwisowej firmy Play przez Hicron w maju 2013 roku, po blisko roku współpracy. 

Z początkiem sierpnia 2012 roku firma Play dołączyła do grona klientów serwisowych spółki Hicron. O wyborze zadecydowały głównie pozytywne doświadczenia we współpracy podczas realizacji projektu upgrade SAP. Nie bez znaczenia było także elastyczne podejście działu serwisowego Hicron do obsługi nowego, wymagającego klienta.

 - Hicron od kilku lat z sukcesem obsługuje bardzo duże firmy, liczące się nie tylko w Polsce, ale i w całej Europie, co udaje nam się także ze względu na nasze zrozumienie dla ich wymagań. Kompetencje i doświadczenie to oczywiście podstawa, ale na zadowolenie klienta mają wpływ również takie czynniki jak bezpieczeństwo i gwarancja nieprzerwanej obsługi. W przypadku Play udało nam się sprostać wymaganiom klienta zapewniając odrębność działu serwisu Hicron od działu konsultingu, gwarantując odpowiednią liczbę konsultantów, współpracując tylko ze sprawdzonymi zewnętrznymi specjalistami, udostępniając konsultantów, programistów, koordynatorów i administratorów 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu podkreśla Agnieszka Werbińska, Menedżer Działu Serwisu Hicron

W ramach obsługi serwisowej, Dział Serwisu Hicron wspiera blisko 800 pracowników Play w użytkowaniu systemu SAP we wszystkich jego obszarach: finansów, środków trwałych, kontrolingu, zarządzania materiałami, sprzedaży i dystrybucji, zarządzania kadrami i płacami, zarządzania projektami, hurtowni danych oraz Basis. Do aplikacji objętych obsługą serwisową należą także SAP Workflow, interfejsy z zewnętrznymi systemami (w tym stosowanymi do rozliczeń billingowych), jak również Enterprise Portal służący do wymiany informacji w ramach obsługi procesów biznesowych Play.

Konsultanci Hicron realizują także prace rozwojowe oraz projekty wdrożeniowe dla Play. Należą do nich na przykład opracowanie i wdrożenie rozwiązania e-Zamówienia służącego do wymiany dokumentów z dostawcami Play, wdrożenie modułu SAP Real Estate a także przygotowanie dodatkowego wymiaru ewidencji kosztów. Konsultanci Hicron przeprowadzą dla spółki Play także analizę biznesową systemu SAP w obszarze Treasury.

- Projekty jakie realizujemy razem z firmą Hicron przebiegają zgodnie z ustalonym harmonogramem i jesteśmy zadowoleni z postępów i wyników prac. Ma na to wpływ w dużej mierze bardzo przemyślane podejście Hicron, objawiające się oddelegowaniem bardzo dobrych konsultantów i dużym zaangażowaniem w prace już na etapie budowania koncepcji i tworzenia założeń projektowych podsumowuje Agnieszka Kamieniecka, Kierownik Projektów w firmie Play.

Podpisanie kontraktu na serwis aplikacyjny rozpoczęło się tak zwanym projektem przejęcia/audytem systemów. Podczas tego etapu konsultanci Hicron zapoznali się z dokumentacją systemu SAP działającego u klienta. Przeprowadzili także szereg spotkań z kluczowymi użytkownikami systemu po stronie Klienta, składając swoje rekomendacje co do utrzymania i kierunku rozwoju systemu w kolejnych latach.

Hicron współpracuje z Play od lipca 2011, kiedy konsultanci spółki rozpoczęli projekt upgrade systemu SAP użytkowanego przez klienta.

Umowa na serwis aplikacyjny jest kontynuacją współpracy, ewoluującej w kierunku projektów rozwoju systemu. Oprócz Play, do największych klientów serwisowych Hicron należy między innymi Grupa MAN oraz 2 innych przedstawicieli branży automotive z Włoch i USA. Oprócz wsparcia w obsłudze systemu SAP, zespół Hicron świadczy serwis innych aplikacji: Oracle, Java, .Net, PHP. Hicron, licząc 30 konsultantów zaangażowanych jedynie w serwisową obsługę klienta, jest partnerem SAP posiadającym największy zespół konsultantów serwisowych.

****

PLAY najszybciej rozwijająca się sieć w Polsce. Z jej dających nieograniczone możliwości usług korzysta już ponad 9 milionów Polaków. Daje to ponad 16% udziału w rynku, ale to dla firmy zdecydowanie za mało. PLAY jest najchętniej wybieranym operatorem przez Klientów którzy decydują się na zmianę operatora i przeniesienie numeru.

PLAY jest wciąż liderem rynku MNP z 64% udziałem. Na koniec roku 2011 ponad 1 milion klientów korzystało z usług mobilnego dostępu do Internetu Play Online, co czyni z PLAY lidera na tym rynku. PLAY rozpoczął 2011 rok od bardzo intensywnej ofensywy komunikacyjnej promującej korzystanie ze smartfonów w profilowanych taryfach All Inclusive i w oparciu o największy zasięg idealnego dla smartfonów szybkiego Internetu 4G. Kampanie reklamowe PLAY są również coraz bardziej efektywne, o czym świadczył m.in. wskaźnik spontanicznej świadomości marki na poziomie 80%.
Pod koniec marca 2012 roku Play po raz kolejny zrewolucjonizował rynek wprowadzając Formułę 4.0, czyli nielimitowane połączenia ze wszystkimi sieciami komórkowymi w ramach jednego abonamentu. Kończąc z dotychczasowym podziałem na połączenia w ramach sieci i poza nią. Nie tylko klienci indywidualni mogą cieszyć się swobodą rozmów, także przedsiębiorcy mogą korzystać z najnowszych oferty Formuła 4.0 dla Firm.
Kto wybiera Play? Biznesmeni, fani smartfonów i ci, dla których telefon służy tylko do rozmów i wysyłania SMS-ów, uczniowie i ich nauczyciele, młodzi i starsi, mieszkańcy wielkich miast i najmniejszych miejscowości. Klientów Play łączy jeden cel chcą więcej w lepszej cenie. Firma stara się sprostać tym oczekiwaniom konkurencyjne ceny, proste zasady, elastyczna oferta, innowacje, zawsze więcej.

***

HICRON Sp. z o.o. jako integrator systemów informatycznych, specjalizuje się w realizacji kompleksowych projektów IT: projektowania dedykowanych rozwiązań, doradztwa biznesowego i technologicznego. Jako partner SAP Polska, spółka świadczy usługi wdrożeń, rozwoju, audytu aplikacji SAP ERP oraz SAP BusinessObjects. Eksperci HICRON posiadają szerokie doświadczenia w realizacji projektów SAP głównie w branżach: automotive, retail, FMCG, energetyka, gazownictwo, gospodarka wodna, produkcja przemysłowa, spożywcza. Spółka działa aktywnie obsługując klientów w Polsce i za granicą. Do jej klientów należą między innymi: Kompania Piwowarska, Grupa MAN, Volvo CE, Netia, Nestle, Porsche, AmRest, Stelweld i wiele innych. Więcej informacji: www.hicron.com