Readers Digest Przegląd zmienia nazwę na Tarsago Polska

Readers Digest Przegląd zmienia nazwę na Tarsago Polska

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło: InfoWire.pl

Reader's Digest Przegląd Sp. z o.o. zmienia nazwę na Tarsago Polska Sp. z o.o. Zmiana ma podkreślać przynależność firmy do nowego właściciela Tarsago Media Group. Tarsago Polska będzie miało również nową identyfikację wizualną.

Reader's Digest Przegląd Sp. z o.o. zmienia nazwę na Tarsago Polska Sp z o.o. Zmiana ta ma podkreślić przynależność do grupy oraz ujednolicić nazewnictwo wewnątrz niej. Firma wprowadziła również nową identyfikację wizualną, zaprojektowaną przez Monikę Żyłę-Kwiatkowską, opartą na logotypie spójnym dla wszystkich spółek należących do Tarsago Media Group.

Logo Tarsago jest proste i wyraziste, a jednocześnie dynamiczne i nowoczesne, dzięki czemu wyróżni się na rynku mówi Monika Kalisiewicz, PR Manager Tarsago Polska.

Od maja br. Reader's Digest Przegląd Sp. z o.o., będąca do tej pory częścią amerykańskiego koncernu The Readers Digest Association, stała się własnością nowoutworzonej spółki Tarsago Media Group. W skład grupy wchodzą także dotychczasowe oddziały Reader's Digest na Węgrzech i w Rumunii.

Reader's Digest Przegląd Sp. z o.o. była obecna na polskim rynku od 1995 roku. Należała do czołówki firm wydawniczych w kraju, będąc przy tym liderem w dziedzinie marketingu bezpośredniego oraz członkiem założycielem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. W portfolio Reader's Digest Przegląd Sp. z o.o. znajdowały się m.in. miesięcznik Readers Digest, dwumiesięcznik Witaj w Podróży, publikacje książkowe oraz wydawnictwa muzyczne. Od teraz będą one w ofercie Tarsago Polska Sp. z o.o.

Tarsago Polska wraz z ofertą wydawniczą Readers Digest Przegląd przejęło jedną z największych baz danych w Polsce: ponad 5 mln dotychczasowych klientów wydawnictwa Readers Digest kanału direct mail oraz ponad 3 mln klientów i podmiotów gospodarczych w kanale e-mailing.

Źródło: Reader's Digest

dostarczył:
netPR.pl