Headlines Porter Novelli na Światowym Szczycie Kobiet w Malezji

Headlines Porter Novelli na Światowym Szczycie Kobiet w Malezji

Dodano:   /  Zmieniono: 

Joanna Pruszyńska-Witkowska jako jedyna przedstawicielka branży PR została zaproszona do uczestnictwa w 23. Światowym Szczycie Kobiet, który odbędzie się w dniach 6-8 czerwca w Malezji. Polskę będzie reprezentować 25-osobowa delegacja, w której skład wchodzą wpływowe kobiety z sektora publicznego, prywatnego i pozarządowego.

 

To już 23. Edycja Światowego Szczytu Kobiet - spotkania najwybitniejszych kobiet ze świata polityki, biznesu, kultury i nauki. Tegoroczny Szczyt odbywa się pod hasłem Kobiety: twórczynie nowej ekonomii. Wydarzenie będzie okazją do dyskusji nad rolą kobiet we współczesnym świecie, ich wkładem we wzrost gospodarczy oraz nad wytworzeniem wspólnej wizji wzrostu ekonomicznych możliwości kobiet.

 

Światowy Szczyt Kobiet jest platformą do wymiany poglądów na temat różnorodnych przejawów dyskryminacji, z którymi spotykają się kobiety na całym świecie zauważa Joanna Pruszyńska-Witkowska, CEO Headlines Porter Novelli. Kobiety znacznie rzadziej niż mężczyźni występują jako ekspertki w debatach publicznych, czy wydarzeniach gospodarczych, media zaś najchętniej prezentują głos kobiet w sprawach o tematyce społecznej i obyczajowej. Najwyższa pora, żeby to zmienić!

 

W Kuala Lumpur obecna będzie również oficjalna delegacja z Polski pod przewodnictwem Agnieszki Kozłowskiej-Rajewicz, pełnomocniczki rządu ds. równego traktowania. W skład delegacji wchodzą m.in. Beata Stelmach, wiceminister spraw zagranicznych, Henryka Bochniarz, prezydent Konfederacji Lewiatan, Magdalena Środa, etyk i filozof, Dominika Bettman, prezes Siemens Polska oraz Joanna Pruszyńska-Witkowska, właścicielka i założycielka Headlines Porter Novelli.

 

Od 17 lat Headlines Porter Novelli jest wiodącą agencją PR w Polsce, od 7 lat wchodzi w skład globalnej sieci Porter Novelli. Od wielu lat odnosi sukcesy w prowadzeniu projektów z obszaru ochrony zdrowia, wprowadzaniu na rynek leków OTC/Rx oraz tworzeniu kampanii świadomościowych m.in. kampania Chronię życie przed rakiem szyjki macicy, kampania profilaktyczna Badaj znamiona, wprowadzenie na polski rynek plastrów antykoncepcyjnych Evra.

Źródło: Headlines

dostarczył:
netPR.pl