Interaktywna kampania dla Galerii Malta

Interaktywna kampania dla Galerii Malta

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.plŹródło:InfoWire.pl

Od 4 czerwca ruszyła letnia kampania poznańskiej Galerii Malta, którą przygotowały spółki wchodzące w skład Grupy Fresh. Do zadań agencji należało przygotowanie strategii komunikacyjnej, reklamowej oraz eventowej.

Motywem przewodnim całej kampanii jest połączenie czerwcowych wyprzedaży w Galerii Malta z okazją do przeżycia wyjątkowych wakacji. Ciekawie skonstruowany mechanizm promocji przeplata świat realny (ambienty w sklepach, unikalne oferty stylizacji w niezwykle atrakcyjnych cenach) ze światem wirtualnym (interaktywne stoisko w konwencji linii lotniczych, na którym można zagrać w wakacyjne memory, aplikacja na profilu Facebook). W celu podwyższenia efektywności działań promocyjnych, zastosowano niezwykle skuteczne elementy gamefikacji.

Kampania adresowana jest do mieszkańców Poznania i okolic. Na jej potrzeby wykorzystano mix kanałów komunikacji: kampania outdoorowa i radiowa kieruje na dedykowaną aplikację na profilu Facebook, utworzono również tablice z grafikami i ze specjalnie przygotowanymi ofertami na Pintereście. Silnym obszarem ekspozycji reklam jest również przestrzeń on-line.

Galeria Malta to największe centrum handlowo-rozrywkowe w zachodniej Polsce, którym zarządza firma NEINVER. Trzykondygnacyjny kompleks o całkowitej powierzchni 162.000 mkw. ze względu na swoje wyjątkowe położenie, w sercu zielonych terenów poznańskiej Malty zaprojektowany został tak, aby dopasować się do charakteru miejsca, w którym funkcjonuje, wzbogacić je i podkreślić jego wyjątkowość. W Galerii Malta jest ponad 160 sklepów, punkty usługowe, wielosalowe kino Multikino, klub fitness PURE Jatomi oraz liczne kawiarnie i restauracje.

Grupa Fresh specjalizuje się w strategicznym zarządzaniu markami łącząc funkcje doradcze z kompetencjami kreatywnymi. W latach 2012 oraz 2013 projekty brandingowe zrealizowane przez Grupę Fresh zostały wyróżnione w prestiżowym REBRAND 100 GLOBAL AWARD jako jedne ze 100 najlepszych  na świecie. Więcej na www.grupafresh.com.

Źródło: Grupa FRESH

dostarczył:
netPR.pl