Kongres Netii Biznes to Rozmowy 2013: jeśli chcesz osiągnąć sukces, musisz stale szukać nowych dróg

Kongres Netii Biznes to Rozmowy 2013: jeśli chcesz osiągnąć sukces, musisz stale szukać nowych dróg

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło:InfoWire.pl

Tegoroczna, piąta edycja kongresu Netii Biznes to Rozmowy, skupiać się będzie na tematyce zmian i wyzwań, poszukiwaniu inspiracji oraz nowych trendów w świecie technologii dla biznesu i nie tylko. Mobile, Video, Internet of Things o tym m.in. będzie mówił wyjątkowy gość specjalny kongresu, Jeremy Gutsche, twórca i szef TrendHunter.com.

W tym roku kongres Biznes to Rozmowy, organizowany przez Netię, odbędzie się 3 października w Warszawie. Kolejna edycja tego wydarzenia skupiać się będzie przede wszystkim na poszukiwaniu nowych możliwości, trendów i inspiracji, tak istotnych w obecnych czasach gwałtownych zmian i nieustannych wyzwań, jakie niesie ze sobą świat biznesu.

Mobile, Video, Internet of Things czyli internet rzeczy

Szeroki dostęp do internetu, wideo, internet of things - to zagadnienia, które często pojawiają się w kontekście nowych trendów i rozwiązań dla biznesu. Na kongresie opowie o nich Jeremy Gutsche, twórca i szef serwisu TrendHunter.com, największego i najbardziej opiniotwórczego serwisu w świecie wychwytywania trendów. Gutsche opowie również, jak chaos, tak częsty w czasach kryzysu, zamienić w szansę, jak efektywnie śledzić nowe trendy i skutecznie zarażać innych swoimi pomysłami. - mówi Michał Dolny, dyrektor marketingu Netii.

Co roku, tworząc program kongresu Biznes to Rozmowy, stawiamy sobie za cel aby zainspirować jego uczestników, skierować ich w stronę innowacyjnego myślenia, a także odkrywania nowych możliwości zaspokajania potrzeb biznesowych. Tegoroczny gość kongresu, Jeremy Gutsche, to guru trendów, tropiciel nowości, człowiek, który zaraża swoim entuzjazmem i daje impuls do zmian. Cieszę się, że będzie mógł inspirować także Państwa na piątym już kongresie Biznes to Rozmowy. powiedział Mirosław Godlewski, prezes Netii.          

Znaleźć i zdobyć szczyt góry jest łatwo, ale by znaleźć jeszcze wyższe wzgórze, trzeba najpierw przejść przez dolinę.*

Jeremy Gutsche twierdzi, że będąc świetnym, a nawet najlepszym w danej dziedzinie, zatraca się zdolność dostrzegania nowych możliwości. Jednocześnie, chcąc osiągnąć jeszcze większy sukces na innym polu, należy liczyć się z nie jedną porażką, ponieważ droga do sukcesu to eksperymentowanie (Experimental Failure). Strach przed porażką może nas więc bardzo dużo kosztować.

Żyjemy dzisiaj w czasach, kiedy technologia rozwija się błyskawicznie, biznes pragnie innowacyjności, bardzo niestandardowych i kompleksowych rozwiązań. Na kongresie będziemy przybliżać tematykę, która jest obecnie najbardziej popularna: wszechobecność internetu, wideo komunikacja, która staje się coraz bardziej powszechna i coraz bardziej ułatwia nam życie w biznesie oraz internet rzeczy, który jest pojęciem nowym, jeszcze nie do końca znanym, ale bardzo ciekawym i takim, które znacząco pomaga w rozwoju własnego biznesu. - mówi Renata Filipek-Baryłowska, dyrektor komercyjny pionu klientów biznesowych w Netii.

TrendHunter.com i Jeremy Gutsche

TrendHunter.com to największei najbardziej wpływowe w świecie trend huntingu medium, które wyznacza nowe kierunki w dziedzinie marketingu, wzornictwa, technologii oraz wielu innych kategoriach. Serwis czytany jest w 190 krajach, a miesięcznie odnotowuje 35 mln odsłon. Każdego dnia pojawia się na nim średnio ponad 160 nowych, inspirujących trendów. 

Serwis stworzony przez Jeremyego, nieustannie śledzi rewolucyjne pomysły i znajduje nowe trendy. Bardzo szybko stał się on wiarygodnym źródłem informacji i inspiracji dla milionów ludzi na całym świecie. TrendHunter.com przyciąga średnio 15 razy więcej czytelników niż konkurencja i był cytowany w ponad 40 tysiącach różnych artykułów i publikacji, od Entertainment Tonight po BBC.

Jeremy Gutsche jest jednym z najbardziej rozchwytywanych mówców - wystąpił przed ponad 150 tysiącami ludzi podczas ponad 200 różnych wystąpień. Jest często zapraszany do współpracy przez największe firmy, jako specjalista strategii marketingu i innowacji. Gutsche ma wyjątkowe podejście do innowacji w kontekście biznesowym, wynikające z doświadczenia korporacyjnego i znajomości Web 2.0. Taka wiedza, przekazywana dodatkowo w niezwykle dynamiczny i obrazowy sposób inspiruje i daje narzędzia do generowania pomysłów pozwalających na osiąganie sukcesów w biznesie. mówi Michał Dolny, dyrektor marketingu Netii.

Jeremy Gutsche jest zdobywcą nagród The Cisco Innovation Excellence Award oraz BDC's Young Entrepreneur of the Year Award oraz twórcą książki Exploiting Chaos, która wygrała nagrodę Axiom Business Book Award i została wyróżniona jako Inc. Best Book for Business Owners. Posiada dyplom MBA z uczelni Queen's oraz CFA otrzymany na Stanford's Graduate School of Business.

Więcej informacji o Jeremym Gutsche oraz zaproszenie video można znaleźć TUTAJ  

Więcej informacji o kongresie pod adresem www.biznestorozmowy.pl

Nagrania wideo wypowiedzi cytowanych w powyższej informacji znaleźć można w biurze prasowym:

http://media.netia.pl/presskit?file=521039

http://media.netia.pl/presskit?file=521041

http://media.netia.pl/presskit?file=521037

* Its easy to find the peak of a hill to find a larger hill, you have to walk through a valley

 

***

O Netii

Netia S.A. jest jednym z największych, a jednocześnie najszybciej rozwijających się operatorów telekomunikacyjnych w Polsce. Dostarcza kompleksowe, zintegrowane i przyjazne uży2tkownikowi rozwiązania on-line.

Źródło: Netia

dostarczył:
netPR.pl