Cieszyć się wygodą trendy 2013 Etap Sofa

Cieszyć się wygodą trendy 2013 Etap Sofa

fot. netPR.pl / Źródło: InfoWire.pl

Włosi mają swoje dolce far niente słodkie nic nie robienie. Wygodę i relaks kojarzą z dobrym smakiem w każdym sensie, także kulinarnym wolne chwile nad Morzem Śródziemnym zawsze pachną dobrym winem i świeżymi ziołami. Jak degustować chwile wypoczynku, by sprawiały nam niebiańską ucztę podpowiada Etap Sofa.

Choice

Mebel wypoczynkowy należy dosłownie skosztować mówi Jarosław Szurpicki, brand manager marek Etap Sofa i NewLook - Najpierw trzeba go zobaczyć, później dotknąć i w końcu dać się zaprosić do wypoczynku. To bardzo osobiste doświadczenie powinno decydować o wyborze mebli. Warto podkreślić, że wrażenia dotykowe są kwestią niezwykle indywidualną. Przekładają się później na czerpanie przyjemności podczas codziennego użytkowania.

Design

Nowości 2013 to swojego rodzaju eksperyment z kształtem. Enjoy to kolekcja o lekkiej linii, niemal unosząca się na drewnianych nogach, oprawiona w kubistyczną formę. Ubrana w bardzo modną tkaninę filc, kusi obłymi kształtami. Nie przytłacza wnętrza, a jest zdecydowanie jego ozdobą. Zgodnie z włoskimi trendami unika również wysokich oparć. Wydaje się kwintesencją dobrze skrojonego wnętrza.

Enjoy

Najnowsza kolekcja Etap Sofa to prawdziwy rarytas dla amatorów wzornictwa. Widać w niej wyraźne inspiracje ikonami designu z lat 50. i 60. XX wieku. Ponadto to miłe w dotyku, ciepłe meble, które pozwalają cieszyć się wygodą. Na ich potrzeby zaprojektowano specjalną funkcję spania typu slim można ją zastosować w wąskich siedziskach. Stąd idealnie pasuje zarówno do przestrzennych salonów, jak i mniejszych pokojów dziennych. Enjoy jest najbardziej otwartym meblem na światowe tendencje projektowe podkreśla Jarosław Szurpicki wypoczynek na nim  naprawdę nabiera słodkiego smaku.

Źródło: IMS GROUP

dostarczył:
netPR.pl

Czytaj także

 4
  • Danka IP
    Potwierdzam - meble przywiezione od producenta są zupełnie inne niż te w salonie. Dopiero po przeczytaniu gwarancji dowiadujesz się, że mają prawo takie być a serwisant twierdzi, że wszystko jest zgodne z ich normami. Drogą do nieuznawania reklamacji jest ujęcie jak największej ilości fuszerek w karcie gwarancyjnej.
    mam narożnik Lorenzo - jest tak wygodny jak ławka u dentysty, a do rozłożenia potrzebuję siłacza i choć serwisant potwierdza, że jest ciężko nawet jak dla niego, to i tak jest zgodnie z normą. Pozostaje przestrzegać innych.
    • blatabeti IP
      Meble z Etap sofa porażka przestrzegam przed zakupem !!!! Kiepska jakość wykonania pomimo 8 tyg oczekiwania mijające sie szwy elementy żle wykonane podłokietniki jeden wyżej drugi niżej ściera się farba ze  skóry na  obiciu .Serwis arogancki ,stronniczy jest tylko po to  aby  odwiedzić klienta i pouczyć o  konserwacji i  stwierdzić że  wszystko jest ''wykonanne prawidłowo'' zgodnie z  kartą gwarancyjną którą prawnicy napisali tak aby za  wszystkie buble produkcji etap sofa nie  odpowiadał.Chcesz wydać pieniądze ok ale  zakup tych mebli z tej firmy akurat serdecznie wszystkim odradzam :(
      • arek1 IP
        Zanim zrobisz błąd i kupisz meble z ETAP SOFA poczytaj opinie na rożnych forach odnośnie tej firmy
        • arek1 IP
          Nie warto!!! Niech już nikt się nie da nabrać na jakikolwiek produkt tej firmy!
          Nie dajcie się nabrać na to co widzicie na ekspozycji w sklepie. To co jest w sklepie to całkowicie różny produkt i raczej trudno nawet uwierzyć że pochodzi od jednego producenta. Jak zresztą niechętnie przyznała to jedna Pani w salonie AGATA MEBLE, że w ETAP SOFA na ekspozycję zamawia się meble na specjalne zamówienie. Po tym co mnie spotkało szczerze wątpię aby ta sama firma była zdolna wykonać choć jeden mebel bez kilku wad.
          Zamówiłem zestaw skórzany Marrone na szczęście (szkoda, że tak późno) poczytałem na różnych forach opinię na temat mebli z ETAP SOFA (nawiasem mówiąc bardzo często i szybko te opinie są w dziwny sposób usuwane, ale wciąż pojawiają się nowe) zanim zapłaciłem i odebrałem meble w domu zażądałem możliwości obejrzenia mebli w magazynie sprzedawca w salonie VERSO we Wrocławiu starał się mi to uniemożliwić i zniechęcić do tego, dopóki nie poinformowałem go, że znam prawa konsumenta i mam do tego prawo. Po odpakowaniu mebli okazywało się, że szuflada - skrzynia w sofie pod obiciem skórzanym jest złamana, w fotelu na skórze w miejscach gdzie jest naciągnięta na stelaż są dziury i przetarcia, na wyciąganym podnóżku z fotela przez środek przechodzi paskudny szew którego na ekspozycji wcale nie było, jakość skóry i materiału wewnątrz to dosłownie dramat, wnętrze wykonane jakby siekierą ktoś to wszystko na biegu wyciosał, wystające drzazgi, wystające ostre śruby, zwisające krzywe fragmenty skóry byle jak poprzebijane takerem. Do tego niemal każdy szew na tej skórze był krzywy, skóra była krzywo ponaciągana na każdym siedzisku i, oparciu i po bokach, nawet z tyłu mebla. Kiedy usiadłem na 3 sek. na skórzanym siedzisku powstały głębokie rysy których już nie dało się pozbyć próbami zacierania ręką. Spisałem listę wad, którą kazałem podpisać sprzedawcy. Oczywiście nie zapłaciłem i nie odebrałem mebli. Sprzedawca obiecał że meble wrócą do fabryki i zostaną naprawione. Po kilku tyg