Dekoral z tytułem Złotej Budowlanej Marki Roku

Dekoral z tytułem Złotej Budowlanej Marki Roku

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.plŹródło:InfoWire.pl

Marka Dekoral po raz kolejny została doceniona przez fachowców. W tegorocznej edycji prestiżowego rankingu Budowlana Marka Roku w kategorii Farby dekoracyjne otrzymała tytuł Złotej Budowlanej Marki Roku. Wyróżnienia przyznano na podstawie badania opinii 2000 firm wykonawczych, zrealizowanego przez ASM Centrum Badań i Analiz Rynku.

Ranking Marek Budowlanych to najbardziej prestiżowe i cenione w branży budowlanej zestawienie, organizowane przez firmę ASM Centrum Badań i Analiz Rynku. Jest ono tworzone na podstawie badania opinii ponad 2000 firm wykonawczych (wśród analizowanych aspektów znalazły się m.in. jakość produktu w odniesieniu do oferty konkurencji, stosunek jakości do ceny, a także deklarowana częstość stosowania produktów danej marki). W tegorocznej edycji oceniono łącznie 21 kategorii produktowych. W kategorii Farby dekoracyjne kolejny rok z rzędu niekwestionowanym liderem okazała się marka Dekoral. Decyzja ma ta tym większe znaczenie, że stoją za nią przede wszystkim głosy fachowców, a więc osób, które z produktami budowlanymi stykają się każdego dnia i jak mało kto potrafią ocenić ich jakość oraz przydatność: - Ponowne zdobycie tytułu Budowlanej Marki Roku to oczywiście ogromny sukces marki Dekoral oraz wszystkich osób zaangażowanych w prace z nią związane. Najważniejszy jest jednak fakt, że o tej decyzji zadecydowały głosy wykonawców czyli osób, które stosują nasze farby w swej codziennej pracy. Dlatego bardzo dziękujemy im za tak dobrą opinię. Z pewnością w tym roku będziemy mocno starać się, aby nasza oferta była jeszcze lepiej dopasa do potrzeb naszych klientów mówi Anna Łatoszyńska, manager marki Dekoral.

Potwierdzeniem tych słów jest wyraźna polityka rozwoju produktów Dekoral, oparta na nieustannym rozbudowywaniu i ulepszaniu oferty. Jej przykładem jest m.in. tegoroczne poszerzenie oferty Dekoral o linię tynków elewacyjnych, wprowadzenie do sprzedaży nowej emulsji lateksowej Fashion Collection, a także wdrożenie innowacyjnych rozwiązań takich, jak np. iKonsultant, aplikacji pełniącej rolę wirtualnego doradcy klienta oraz Dekoral iColor czyli wirtualnego wizualizera kolorów dedykowanego dla smartfonów.

 

 

Źródło: Dekoral

dostarczył:
netPR.pl