Bank Pocztowy promuje aktywność Klientów

Bank Pocztowy promuje aktywność Klientów

Dodano:   /  Zmieniono: 

Od 1 września br. Bank Pocztowy wprowadza zmiany w ofercie rachunków osobistych i kart płatniczych zachęcające do aktywnego korzystania z jego usług. Jednocześnie zmianie ulegają wybrane stawki w taryfie opłat i prowizji.

Zmianom oferty od 1 września 2013 r. przyświeca cel aktywizacji Klientów poprzez zachęty cenowe oraz programy nagradzające aktywność. Podstawą działania Banku jest chęć oferowania prostej i dostępnej bankowości, dlatego wprowadzane zmiany oparte są na zrozumiałych zasadach.

W ramach nowej oferty poprawiliśmy te elementy, z których Klienci nie byli w pełni zadowoleni i utrzymaliśmy najważniejsze zalety naszych rachunków osobistych. Chcemy umożliwić aktywnym Klientom korzystanie z rachunku i karty płatniczej za darmo mówi Szymon Midera, Wiceprezes Zarządu Banku Pocztowego. Jednocześnie chcąc zminimalizować koszty obsługi nieaktywnych Klientów zmieniamy część stawek w naszej taryfie opłat i prowizji dodaje Midera.

W dalszym ciągu podstawowym wyróżnikiem oferty rachunków pozostaje możliwość bezpłatnego opłacania rachunków w placówkach pocztowych i bankowych, z której  Klienci banku chętnie  korzystają. Natomiast od 1 września br. Bank wprowadza opłatę w wysokości 5 zł za prowadzenie rachunku, przy zapewnieniu Klientom możliwości dalszego bezpłatnego prowadzenia konta - wystarczy zamówić kartę płatniczą do rachunku.

Ponadto Bank dostosowując się do oczekiwań Klientów zdecydowanie uatrakcyjnia ofertę kart płatniczych, poprzez:

  • umożliwienie zwolnienia z opłaty miesięcznej za kartę po zrealizowaniu w miesiącu płatności kartą na łączną kwotę 200 zł dla Pocztowych Kont Nestor i 300 zł dla Pocztowych Kont Standard,
  • umożliwienie nieograniczonej liczby bezpłatnych wypłat gotówki w sieci blisko 5000 bankomatów należących do PKO BP, BZ WBK/Kredyt Banku oraz sieci Planet cash4you. Za wypłaty w pozostałych bankomatach pobierana będzie prowizja w wysokości 5 zł.


Bank wprowadza również zmiany w usłudze zlecenia dostarczenia przez listonosza gotówki wypłaconej z konta, będącej wyróżnikiem wśród innych banków. Posiadacze Pocztowych Kont Nestor będą mogli bezpłatnie raz w miesiącu wypłacić w ten sposób maksymalnie 300 zł. Każda kolejna wypłata w miesiącu lub wypłata wyższych kwot wiązać się będzie z opłatą w wysokości 5 zł.

Opłaty za pozostałe czynności związane z rachunkami wzrosną z dotychczasowych 4 zł do 5 zł. W przypadku Banku Pocztowego są to pierwsze istotne modyfikacje taryfy od stycznia 2010 roku, wynikające przede wszystkim ze wzrostu kosztów od tego czasu.

Przed podjęciem decyzji o wprowadzeniu zmian w ofercie zapytaliśmy naszych Klientów o opinię w ramach przeprowadzonych badań. Wnioski z tych spotkań pozwoliły nam na dopasowanie oferty do oczekiwań Klientów. Poziom wprowadzonych opłat jest dla nich akceptowalny, a zmiany poprawiające ofertę zostały ocenione zdecydowanie pozytywnie mówi Szymon Midera.

Jeszcze przed startem obowiązywania nowej Taryfy Opłat i Prowizji, w czasie wakacji  Bank wdroży programy wzbogacające ofertę Kont i nagradzające aktywność Klientów. Posiadacze Pocztowych Kont Nestor będą mogli cieszyć się z dodatkowych korzyści wynikających z płacenia kartą w aptekach, zaś wszyscy Posiadacze rachunków osobistych będą wynagradzani finansowo za polecanie oferty Banku nowym Klientom.

Oprócz zmian w Taryfie, Bank aktualizuje także Regulaminy rachunków i lokat. Zmiany polegają m.in. na doprecyzowaniu zapisów dotyczących zasad ustalania opłat i prowizji oraz oprocentowania i stanowią przede wszystkim dostosowanie do aktualnych wymagań organów nadzorczych. Informacje na temat wszystkich zmian w Taryfie, regulaminach oraz tabeli oprocentowanie dostępne są na stronach serwisu www.pocztowy.pl. Dostępne są również odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania odnośnie zmian. Ponadto Klienci mogą uzyskać wszelkie informacje za pośrednictwem infolinii Banku oraz w placówkach Banku i Poczty.

Źródło: Bank Pocztowy SA

dostarczył:
netPR.pl