Akcja Kooperacja ROCKWOOL wyróżniona w konkursie Golden Arrow

Akcja Kooperacja ROCKWOOL wyróżniona w konkursie Golden Arrow

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.plŹródło:InfoWire.pl

Zeszłoroczna edycja programu Akcja Kooperacja została uznana za jedną z najlepszych promocji sprzedaży w kategorii Business to Business. Idea stojąca za docenionym przez jury programem jest prosta: kupowane przez fachowców produkty przeliczane są na punkty, które można wymienić na szeroki wybór nagród gwarantowanych. Dodatkową atrakcją, kontynuowanej w tym roku Akcji Kooperacji, była możliwość udziału w ekstremalnych wyjazdach pod nazwą Kooperacja z adrenaliną.

- ROCKWOOL jest znany przede wszystkim z jakości swych produktów oraz jako dobry, pewny partner w biznesie. To budujące, że eksperci Golden Arrow docenili nas również w kontekście działań marketingowych. Konkurs cieszy się uznaniem w branży, a wyróżnienie daje nam jeszcze więcej motywacji do działania. Mam nadzieję, że jeszcze nie raz zaskoczymy jury pomysłami. komentuje Łukasz Glapa, dyrektor marketingu ROCKWOOL Polska.

Oceniając efektywność działań marketingowych, jury konkursu bierze pod uwagę między innymi sposób opracowania strategii kampanii, korzyści dla firmy i klientów czy też oryginalność pomysłu. Konkurs Golden Arrow jest organizowany od 2006 roku przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu i VFP Communications.

Za Akcję Kooperację dla ROCKWOOL odpowiedzialna jest agencja Albedo Marketing. Więcej o tegorocznej edycji akcji można dowiedzieć się na stronie www.kooperacjarockwool.pl.

Źródło: ROCKWOOL

dostarczył:
netPR.pl