Istotne zmiany w Bankier.pl

Istotne zmiany w Bankier.pl

Dodano:   /  Zmieniono: 

Z początkiem lipca do Grupy Allegro dołączył Maciej Klepacki, który po ponad 4 latach wrócił do należącego do niej portalu Bankier.pl obejmując funkcję Dyrektora Zarządzającego. W ramach przeprowadzonych zmian w segmencie Media i Komunikacja Grupy Allegro do grona witryn Bankier.pl zostanie włączony serwis 24.pl, a sam Bankier.pl będzie odgrywał coraz istotniejszą rolę jako centrum profesjonalnych serwisów treściowych całej grupy.

Nowy zarządzający i dyrektor sprzedaży Bankier.pl

Stanowisko Dyrektora Zarządzającego należącego do Grupy Allegro portalu Bankier.pl objął Maciej Klepacki, który z branżą nowych mediów i technologii jest związany od ponad 10 lat. Ostatnie cztery lata spędził w ATM SA, gdzie był Dyrektorem ds. Marketingu i Relacji Inwestorskich. W latach 2011 - 2013 pełnił także funkcję Członka Rady Nadzorczej w mPay S.A. Z Bankier.pl związany był już wcześniej od 2006 roku, gdzie do 2009 roku jako Dyrektor ds. Marketingu i PR, a później Członek Zarządu odpowiadał za obszar marketingu i komunikacji zewnętrznej.
Dodatkowym wzmocnieniem pionu handlowego firmy będzie Natalia Zimowska, która z początkiem sierpnia objęła stanowisko Dyrektora Sprzedaży. Zimowska z branżą finansową związana jest od ponad 9 lat, w ostatnich latach pracując m.in. w Departamencie Zarządzania Sprzedażą Bankowości Detalicznej Raiffeisen Bank Polska oraz w dziale e-commerce Interia.pl. W Bankier.pl pracowała już w latach 2004 2009 pełniąc m.in. funkcję Dyrektora Sprzedaży.
- Maciej Klepacki rozumie istotę branży internetowej i dał się poznać jako skuteczny manager powiedział Tomasz Jażdżyński, Dyrektor Zarządzający Segmentu Media i Komunikacja Grupy Allegro. - Wierzę, że wraz nowym Dyrektorem Sprzedaży w krótkim czasie wprowadzi Grupę Bankier.pl na ścieżkę szybkiego wzrostu, a w dalszej perspektywie firma znów stanie się liderem innowacji wśród mediów internetowych o tematyce biznesowej i finansowej dodał Jażdżyński.

Bankier.pl centrum profesjonalnych serwisów treściowych Grupy Allegro

Witryny internetowe Grupy Bankier.pl (Bankier.pl, Pit.pl, Vat.pl, PRNews.pl, MamBiznes.pl, Twoja-Firma.pl) są od kwietnia br. częścią segmentu biznesowego Media i Komunikacja w ramach Grupy Allegro, w skład którego wchodzą również inne popularne w Polsce serwisy nie związane stricte z podstawową działalnością e-commerce grupy, takie jak komunikator GG czy serwis Wykop.pl.

W związku z porządkowaniem struktury segmentu skład witryn wchodzących w skład Grupy Bankier.pl powiększy się m.in. o zarządzany dotychczas przez GG Network serwis 24.pl, który porusza aktualnie tematykę life-style, motoryzacyjną i sportową.
- Grupa Bankier.pl posiada profesjonalną redakcję ekonomiczną i wszystkie niezbędne narzędzia, aby rozszerzyć jej działalność również na inne pola   powiedział Maciej Klepacki, Dyrektor Zarządzający Bankier.pl. - Domena 24.pl w połączeniu z potencjałem istniejącym w firmie daje możliwość rozszerzenia i modyfikacji aktualnego profilu serwisu, który pozwoli nam dotrzeć również do bardziej masowego odbiorcy dodał Klepacki.

Grupa Allegro zajmuje 2 miejsce w Polsce wg badania Megapanel PBI/Gemius (czerwiec 2013) docierając miesięcznie do 16,2 miliona użytkowników. Witryny i serwisy segmentu Media i Komunikacja odnotowały w tym samym okresie zasięg 9,3 miliona użytkowników.

Źródło: Grupa Allegro Sp. z o. o.

dostarczył:
netPR.pl