KISS czyli Keep It Significant and Shareable

KISS czyli Keep It Significant and Shareable

fot. netPR.pl / Źródło: InfoWire.pl

W latach 60. wymyślono złotą marketingową zasadę, opartą na akronimie KISS czyli Keep It Simple and Stupid. W jej myśl treści, które przekazujemy powinny być proste i... absurdalne, zabawne, a wręcz głupie.

 Z czasem akronim ten zamieniono na Keep It Short and Simple - czyli treści powinny być krótkie i proste, a następnie na Keep It Super Simple a zatem prostota okazała się czynnikiem najważniejszym. Jednak w dzisiejszych czasach, gdy z każdej strony atakuje nas mnóstwo bodźców, a informacje udostępniane przez specjalistów od content marketingu są właściwie wszędzie, warto uaktualnić zasadę KISS i dotychczasowe zamienić na Keep it Significant and Shareable. Dziś publikowane przez nas informacje muszą być nie tylko znaczące, ale też możliwe do udostępnienia dalej.

Często na profilach marek publikowane są posty, zdjęcia lub pliki wideo, przy wyborze których jakby zapomniano o konsumencie i o tym, że najważniejsze dla niego jest nie to, co marka ma do przekazania, a zwyczajne Co to oznacza dla mnie?. Marki skuteczne w mediach społecznościowych próbują różnych wariantów treści, by zobaczyć, co ich grupa docelowa uznaje za istotne i by w przyszłości unikać publikowania zbędnych komunikatów.

Jak wynika z przeprowadzonych badań[1], specjalistom od marketingu wydaje się, że konsumenci oczekują informacji o firmie, opisów produktów, albo lepszej obsługi klienta. A czego oni chcą tak naprawdę? Atrakcyjnych promocji, pełnej oferty oraz dostępu do ekskluzywnych treści.

Publikowane na fanpage'ach treści powinny być tak sformułowane, by fani chceli podzielić się nimi z przyjaciółmi, współpracownikami, czy rodziną. A zatem powinny być krótkie i zawierać nie tylko tekst, ale też zdjęcie (to przyciąga uwagę o prawie 40%) oraz emotikony. Dobrze jest też, aby na końcu naszego posta umieścić pytanie wtedy interakcja z fanami wzrośnie o ok. 15%. - mówi Anna Kukawska, PR & Event Manager GRUPY 365 NET. 

Z badań wynika też, że fani lubią zabawy w stylu dokończ zdanie, a poproszeni o udostępnianie naszych treści robią to o wiele chętniej, niż sami.

GRUPA 365 NET to innowacyjna agencja działająca w obszarze cross-marketingu zintegrowanego wpieranego najnowszymi osiągnięciami technologii w dziedzinie komunikacji PR.Proponujemy kompleksową obsługę 360 oraz doradztwo w obszarze strategii reklamy, marketingu, promocji i PR. Jesteśmy ekspertami działań online w sieci Internet - gdzie rozwijamy projekty o silnym potencjalne komercjalizacji.
 
NR1WINTERNECIE.pl to nasz adres www i miejsce, o które zabiegamy dla naszych klientów.

Więcej na: http://www.NR1wINTERNECIE.pl 

http://www.grupa365net.pl oraz http://www.facebook.com/grupa365net 

 

 

 

Źródło: GRUPA 365 NET

dostarczył:
netPR.pl

Czytaj także

 0

Czytaj także