Ponad milion klientów w nowym serwisie mBanku

Ponad milion klientów w nowym serwisie mBanku

Dodano:   /  Zmieniono: 

Nowy mBank czyli jeden z największych i najbardziej zaawansowanych technologicznie projektów w polskiej bankowości jest już dostępny dla przeszło miliona klientów. Jego użytkownicy chętnie korzystają z rozwiązań dostępnych w nowym serwisie transakcyjnym, mimo alternatywy w postaci dotychczasowego systemu. mBank liczy, że w 2015 r. liczba jego klientów przekroczy 5 mln.

Uruchomiony w czerwcu br. serwis transakcyjny został zbudowany od podstaw przez 200-osobowy zespół BRE. Dzięki niemu klienci mogą korzystać z nowych rozwiązań, a dotychczas oferowane produkty i usługi obsługiwane są w bardziej przystępny sposób.

Z każdym dniem liczba użytkowników nowego serwisu transakcyjnego mBanku zwiększa się o kilkadziesiąt tysięcy  obecnie dostęp do niego ma już przeszło 1 mln osób (zarówno nowych, jak i dotychczasowych klientów banku).

Mamy nadzieję, że ten innowacyjny nie tylko w polskiej, ale i w światowej skali projekt będzie ważnym elementem naszej przewagi konkurencyjnej, zarówno w relacjach z dotychczasowymi klientami, jak i nowymi. Mamy ambicję, by na 15-lecie marki mBank, w 2015 r., z naszych usług korzystało 5 mln klientów deklaruje Cezary Kocik, wiceprezes zarządu BRE Banku ds. bankowości detalicznej.

Udostępnienie projektu nowego mBanku szerokiej publiczności ma dla nas nie tylko wymiar symboliczny, ale również praktyczny. Na bieżąco analizujemy rosnący ruch w serwisie, który przekroczył milion odwiedzin tygodniowo, co pomaga nam w dalszym rozwoju tego narzędzia, zgodnie z oczekiwaniami klientów mówi Michał Panowicz, szef projektu nowego mBanku. Dzięki takim działaniom 65 proc. klientów z najdłuższym stażem w nowym mBanku loguje się regularnie do nowej platformy dodaje Panowicz.

Warto dodać, że dotychczasowi klienci banku, posiadający dostęp do nowego serwisu (osoby, które otworzyły rachunek przed 4 czerwca br.), wciąż mogą korzystać z jego wcześniejszej wersji.

Nowy mBank to ponad 200 innowacyjnych funkcji i usprawnień bankowości elektronicznej. Wśród nich znalazły się m.in.:

  • platforma rabatowa mOKAZJE pozwalająca zarabiać podczas wydawania pieniędzy;
  • mNawigacja finansowa upraszczająca zarządzanie domowym budżetem;
  • Ekspert online wirtualny oddział bankowy, umożliwiający video-połączenia z ekspertami banku, z dowolnego miejsca;
  • mądra wyszukiwarka oferująca wyszukiwanie tak intuicyjne, jak w internecie;
  • przelewy przez SMS i Facebooka dzięki którym nie trzeba pamiętać nr rachunków odbiorców.

Obecnie pod marką mBanku, BRE Bank trzeci największy bank w Polsce pod względem wielkości aktywów świadczy usługi bankowości detalicznej on-line. Docelowo, w listopadzie br., nazwa mBanku zastąpi pozostałe marki z Grupy BRE MultiBank i BRE Bank. Od tego momentu bank będzie świadczyć dotychczasowe usługi pod nowym, wspólnym logo.

Źródło: BRE Bank

dostarczył:
netPR.pl