41% osób w wieku 60+ ogląda wideo na życzenie

41% osób w wieku 60+ ogląda wideo na życzenie

41% badanych w wieku 65-69 ogląda treści wideo na życzenie (w tym YouTube) co najmniej raz w tygodniu. Najnowsze badanie TV and Media firmy Ericsson wskazuje, że późni naśladowcy wkroczyli na rynek telewizji VOD. Od roku 2011 liczba osób z grupy późnych naśladowców, która nie chce być ograniczana sztywnymi godzinami programów TV wzrosła o 24%.

Choć zmiana jest najbardziej widoczna u najstarszych konsumentów, nawyki związane z oglądaniem TV zmieniają się we wszystkich grupach wiekowych. Obecnie ponad połowa osób twierdzi, że komputer i połączenie z internetem to niezbędne elementy w procesie korzystania z TV i wideo. Z badania Ericsson ConsumerLab wynika, że wiele czynników jest istotnych dla konsumentów podczas oglądania multimediów, żaden jednak nie wyrasta na zdecydowanego faworyta.

 

W poprzednich badaniach widzieliśmy gwałtowny wzrost w obszarze video-on-demand. Obecnie zauważamy, że ten trend odrobinę zanika. Jednak wśród osób w wieku 55-59 wzrost jest ogromny od 2011 jest to 18% przyrostu osób, które oglądają VOD częściej niż raz w tygodniu wyjaśnia Anders Erlandsson, badacz z Ericsson ConsumerLab.

Badanie firmy Ericsson zostało przeprowadzone w Brazylii, Chinach, Chile, Francji, Kanadzie, Niemczech, Włoszech, Meksyku, Rosji, Korei Południowej, Hiszpanii, Szwecji, Taiwanie, Wielkie Brytanii i USA. Przeprowadzono w sumie 15 tysięcy wywiadów online oraz 30 wywiadów domowych w czterech miastach. Ericsson Consumer Lab bada zachowania konsumentów i wartości. Ericsson wykorzystuje badania do przygotowania biznesowych rozwiązań dla sieci, poprzez które operatorzy mogą dostarczać odpowiednie usługi konsumentom.

 

O firmie Ericsson

Ericsson, największy na świecie dostawca technologii i usług dla operatorów telekomunikacyjnych, oferuje społeczeństwu sieciowemu efektywne rozwiązania działające w czasie rzeczywistym, które pozwalają nam wszystkim swobodniej studiować, pracować i żyć w zróżnoważonych społecznościach na całym świecie.

Nasza oferta obejmuje usługi, oprogramowanie i infrastrukturę teleinformatyczną dla operatorów telekomunikacyjnych i firm z innych branż. Obecnie ponad 40 procent światowego ruchu mobilnego przechodzi przez sieci firmy Ericsson. Obsługujemy sieci klientów, z których korzystają ponad 2 miliardy abonentów.

Działamy w 180 krajach i zatrudniamy przeszło 100 000 pracowników. Forma Ericsson założona w 1876r., ma centralę w Sztokholmie. Firma Ericsson jest notowana na giełdzie NASDAQ OMX w Sztokholmie i NASDAQ w Nowym Jorku.

 

Zapraszamy na:

www.twitter.com/ericsson_poland

www.youtube.com/ericssonpolska

www.facebook.com/ericssonpolska

Źródło: Ericsson Sp. z o.o.

dostarczył:
netPR.pl

Czytaj także

 0