Ericsson wprowadza na rynek nowe usługi zarządzania mediami

Ericsson wprowadza na rynek nowe usługi zarządzania mediami

Dodano:   /  Zmieniono: 
  • Zapewnia strategiczne, końcowe rozwiązanie umożliwiające nadawcom przekazywanie odbiorcom treści w sposób ciągły, w dowolnym czasie i miejscu
  • Upraszcza przygotowanie i dostarczanie treści do Internetu dzięki stosowaniu najnowocześniejszych zarządzanych platform technologicznych
  • Pogłębia zaangażowanie firmy Ericsson w dziedzinie usług transmisyjnych, a także czyni ją pionierem zaawansowanych usług dla świata wieloekranowego

W ramach dążenia do zaoferowania nadawcom portfelu zaawansowanych usług, Ericsson (NASDAQ:ERIC) zaprezentuje swoje nowe usługi zarządzania mediami na IBC 2013 (1.D61). Managed Services mają na celu zwiększenie możliwości nadawców w zakresie przygotowania i odtwarzania treści i zapewnienie efektywnego wprowadzania treści do Internetu oraz mobilnych urządzeń masowego przekazu w dzisiejszym szybko rozwijającym się środowisku telewizji wszędzie.

Przy dzisiejszym ogromnym wzroście globalnej konsumpcji mediów, nadawcy i organizacje radiowo-telewizyjne muszą przetwarzać znacznie większe ilości mediów w rosnącej liczbie formatów, jeżeli chcą docierać do swoich odbiorców na każdym ekranie i urządzeniu powiedział Thorsten Sauer, Dyrektor Broadcast Services, Business Unit Global Services w firmie Ericsson. Nasze nowe usługi w zakresie zarządzania mediami ograniczają tą złożoność dzięki zapewnieniu całościowego rozwiązania dotyczącego ujednoliconego przygotowania i dostarczania treści. Gwarantują one nadawcom i organizacjom radiowo-telewizyjnym elastyczność i skalowalność, jakich potrzebują dla lepszego skupienia się na swojej marce, oferowanej treści, oraz zapewnienia klientom doświadczenia wysokiej jakości oglądania. 

Usługi zarządzania mediami firmy Ericsson obejmują dwa rozwiązania Przygotowanie mediów zarządzanych oraz Dostarczanie mediów zarządzanych do Internetu. Razem, te dwie usługi tworzą wyjątkowe końcowe rozwiązanie umożliwiające nadawcom przekazywanie swoim odbiorcom treści w sposób łatwy i ciągły w dowolnym czasie i miejscu. Co ważne, pozwalają one nadawcom na obejście wyzwań związanych z dostawą technologii w dzisiejszym niemal uniwersalnym środowisku wieloekranowym.

Usługa Przygotowania mediów zarządzanych umożliwia liniowe odtwarzanie, przesyłanie strumieniowe, oraz nieliniowe i mobilne przekazywanie wzbogaconych wieloformatowych treści i zapewnia większą wydajność, skracając czas wprowadzania na rynek dzięki szybkiej i efektywnej obsłudze dużych ilości mediów. Poprzez nową automatyzację przepływu pracy, zarządzanie procesami biznesowymi i narzędzia pulpitowe dla przedsiębiorstw, usługa wykorzystuje nowe zautomatyzowane raportowanie w czasie rzeczywistym, monitoring i moduły rozdzielcze. Daje to nadawcom zdalny dostęp do narzędzi i usług tak, że mogą oni przeglądać i wzbogacać treść i metadane na własnych komputerach stacjonarnych w czasie rzeczywistym, podczas gdy treść jest bezpiecznie digitalizowana i zachowywana w urządzeniu Ericsson. Dodatkowo, Usługa Przygotowania mediów zarządzanych skraca czas wprowadzania na rynek dzięki szybkiej i efektywnej obsłudze dużych ilości mediów, niezależnie od strefy czasowej czy lokalizacji geograficznej, jak również ułatwia interakcje między właścicielami mediów a firmą Ericsson.

Usługa Dostarczania mediów zarządzanych do Internetu doprowadza do perfekcji połączenie dostawy na wyrost (OTT) i odtwarzania dla efektywnego dostarczania treści klientom, poszerzając i wzbogacając doświadczenia odbioru wizualnego u widzów. Omawiana usługa zarządzana dla nadawców eliminuje zawiłości i wyzwania związane z użyciem dostarczanych drogą internetową do niezliczonej liczby podłączonych urządzeń usług telewizyjnych online i umożliwiających nadrobienie zaległości, umożliwiając nadawcom skupienie się na tworzeniu doskonałych treści. Zbudowana jako modularny zestaw usługowy i obsługująca duży wachlarz urządzeń, usługa dostaw internetowych stanowi logiczne rozszerzenie przygotowania mediów zarządzanych i możliwości odtwarzania, jakimi dysponuje Ericsson.

Osoby odwiedzające stoisko firmy Ericsson na IBC będą miały możliwość dowiedzieć się, jak usługi zarządzania mediami przetwarzają treść i metadane przy zarządzaniu dostawami w przypadku nadawania liniowego, OTT, zastosowań nieliniowych i mobilnych, zapewniając ogromną ekonomię skali i szerszy zakres odbiorców. Osoby te zobaczą również, w jaki sposób komponent zarządzania biblioteką cyfrową usługi Przygotowania mediów zarządzanych umożliwia właścicielom treści, nadawcom i dystrybutorom bezpieczną digitalizację własnych bibliotek, oraz zdalny dostęp i wzbogacanie zawartych w nich treści i metadanych.

Niniejsza nowa oferta opiera się na sukcesie firmy Ericsson w obrębie Broadcast Services, który rozpoczął się w roku 2007, i zostanie rozszerzona na wszystkie urządzenia nadawcze firmy w roku 2014.

 

O firmie Ericsson

Ericsson, największy na świecie dostawca technologii i usług dla operatorów telekomunikacyjnych, oferuje społeczeństwu sieciowemu efektywne rozwiązania działające w czasie rzeczywistym, które pozwalają nam wszystkim swobodniej studiować, pracować i żyć w zróżnoważonych społecznościach na całym świecie.

Nasza oferta obejmuje usługi, oprogramowanie i infrastrukturę teleinformatyczną dla operatorów telekomunikacyjnych i firm z innych branż. Obecnie ponad 40 procent światowego ruchu mobilnego przechodzi przez sieci firmy Ericsson. Obsługujemy sieci klientów, z których korzystają ponad 2 miliardy abonentów.

Działamy w 180 krajach i zatrudniamy przeszło 100 000 pracowników. Forma Ericsson założona w 1876r., ma centralę w Sztokholmie. Firma Ericsson jest notowana na giełdzie NASDAQ OMX w Sztokholmie i NASDAQ w Nowym Jorku.

 

Zapraszamy na:

www.twitter.com/ericsson_poland

www.youtube.com/ericssonpolska

www.facebook.com/ericssonpolska

Źródło: Ericsson Sp. z o.o.

dostarczył:
netPR.pl