Charyzmatycy YouTube

Charyzmatycy YouTube

Dodano:   /  Zmieniono: 

Kto dzisiaj może zarobić na treściach zamieszczanych w YouTube? Najwłaściwsza odpowiedź brzmi każdy

Wideorewolucja jest faktem. Dzisiaj każdy może tworzyć treści wideo, a potem publikować je w internecie i zarabiać. Jeszcze niedawno decyzje dotyczące produkcji i upowszechniania tego rodzaju materiałów należały wyłącznie do stacji telewizyjnych. Obecnie tracą one wyłączność, a sam proces powstawania i udostępniania wideo stał się procesem bardzo demokratycznym.

Czy to oznacza kres tradycyjnej telewizji? Maciej Sojka, jeden z szefów serwisu YouTube w Europie, zajmujący w Google stanowisko Head of YouTube Video Partnership for Central and Eastern Europe, nie uważa, by wideorewolucja mogła całkowicie zniszczyć telewizję. Stacje telewizje będą istniały, bo są niezbędne do budowania dużych wydarzeń i wysokonakładowych produkcji, będących nośnikiem najwyższej jakości mówi Sojka, który był jednym z głównych gości konferencji Nadciąga videorewolucja. Kto i jak zarobi na treściach video w Internecie współorganizowanej przez dziennik Rzeczpospolita.

YouTube jest dzisiaj największym serwisem, w którym miliony ludzi na całym świecie próbują zarobić na publikowanych tam treściach. Nie ma złotej recepty, by zdobyć pieniądze w YouTube. Z naszych doświadczeń wynika, iż użytkownicy nie lubią udawania wygrywają ci, którzy są autentyczni i potrafią budować charyzmatyczne relacje ze swoimi odbiorcami uważa Maciej Sojka.

Źródło: videoPR.pl

dostarczył:
netPR.pl