Ponowne otwarcie sklepu C&A w Düsseldorfie. Wyjątkowy projekt obiektu przy Schadowstrasse 77. Odnowiony sklep flagowy inspiruje nową koncepcją

Ponowne otwarcie sklepu C&A w Düsseldorfie. Wyjątkowy projekt obiektu przy Schadowstrasse 77. Odnowiony sklep flagowy inspiruje nową koncepcją

Dodano:   /  Zmieniono: 

Warszawa, Wrzesień 24, 2013 Po gruntownej przebudowie, C&A prezentuje swój pierwszy sklep flagowy. W czasie otwarcia, które odbędzie się 26 Września, klienci mogą spodziewać się niesamowitych doznań. Wznowienie działalności sklepu w Düsseldorfie będzie początkiem akcji, podczas której w ciągu nadchodzących dwóch miesięcy zaprezentowane zostaną nowe sklepy w Paryżu i Madrycie.

Przemodelowana witryna sklepu przy Schadowstraße 77 jest imponująca. Głównie za sprawą ośmiometrowego LEDowego logo C&A oraz rozszerzenia witryny prezentującej najnowsze kolekcje na dwóch piętrach. Koncept nazwany Getting Ready, który zostanie umieszczony na ekranie znajdującym się na witrynie został zaprojektowany przez Amsterdamskiego artystę Christiana Borstlapa.

We wnętrzu nowozaprojektowanego sklepu, odwiedzający znajdą prezentację nowego konceptu wnętrza oraz prezentacji produktu na 10 000 metrach kwadratowych powierzchni sklepu. Otwarty układ sklepu, szerokie korytarze oraz przestronne przymierzalnie mają znaczący wpływ na komfort zakupów. 

Pod szyldem Odkryj C&A na nowo kryje się transformacja marki. Przedmioty codziennego użytku, które sprawdzają się, jako element wnętrza nowego sklepu zainspirowały zmiany. Dobrym przykładem tego może być tramwaj stojący przy wejściu do sklepu lub klosze wystające z torebek. Innymi przykładami kreatywnego wystroju są klocki LEGO oraz rzędy krzeseł stworzonych z drewna i elementów chromu.

Nasza marka oraz sklepy są inspirowane życiem codziennym, gdzie zwykłe staje się niezwykłe. C&A jest jedną z pierwszych marek, które od 1841 roku modnie ubiera przeciętnego Kowalskiego. Dotychczas naszym głównym celem było ubieranie ludzi, tak by nie tylko wyglądali dobrze, ale i tak się czuli. Nowe podejście zakłada wyniesienie naszych produktów i kolekcji przed światła reflektorów. Wyjaśnia Eva Ziegler, Dyrektor Marketingu i Marki C&A w Europie.

Projekt wnętrza sklepu został wykonany przez projektantów marki C&A. Prezentację graficzną przygotowali projektanci z Londynu, znani z projektu Zwierzęta w metrze, której pomysłodawcą był Paul Middlewick. Akcja polegała na stworzeniu postaci 30 zwierząt inspirowanych schematem linii, stacji oraz symbolami mapy londyńskiego metra.

Naszym pragnieniem było utworzenie rozwiązania graficznego opartego na sieci linii metra w Düsseldorfie. Pierwszym zadaniem było zakrycie reklamą ogromnej witryny w czasie remontu, powiedział Paul.  Współpraca, rozwijanie i wdrażanie projektu z projektantami C&A to była czysta przyjemność. Możliwość odwiedzenia sklepu w trakcie przebudowy oraz spotkanie z jego projektantami było fantastycznymi doświadczeniami. Byliśmy zaskoczeni tak entuzjastycznym powitaniem nas przez ludzi, których spotkaliśmy.

Drugim zadaniem, na którym się skupiliśmy było zaprojektowanie najważniejszych części sklepu, takich jak kasy oraz ściany wind, w taki sposób by przyciągały jak najwięcej uwagi. Było to ciężkie i wyczerpujące, jednak chcieliśmy mieć pewność, że efekt naszej pracy zadziwi każdego, kto odwiedzi sklep na przestrzeni wielu lat.

Łącznie z wielkim październikowym otwarciem 1600 metrowego sklepu, przy tłocznej Madryckiej ulicy Gran Via, oraz otwarciem 3000 metrowego sklepu przy Paryskiej Plaec de la Madeleine w listopadzie, C&A zaprezentuje 3 nowe sklepy flagowe w Europie w ciągu 90 dni.

Otwarcie przy Schadowstraße 77 jest początkiem serii prezentacji odnowionych sklepów. Düsseldorf jest miejscem głównej siedziby C&A w Europie oraz jedną z głównych stolic modowych Europy powiedziała Eva Ziegler.

Na powierzchni 4 pięter sklepu klienci znajdą modną i stylową odzież na każdą okazję zaczynając od ponadczasowych, wysokiej jakości ubrań, aż do najnowszej kolekcji C&A. Przestronny i nowoczesny sklep sprawia, że robienie zakupów to zupełnie nowe doznanie.

Niemieccy klienci, jako pierwsi będą mogli korzystać z nowego rozwiązania C&A  zastosowanego w Düsseldorfie. W oddzielonej strefie Click & Collect klienci mogą zamówić i odebrać przedmioty dostępne w sklepie internetowym. W ten sposób C&A łączy rozwiązania offline i online marketingu oraz buduje wielokanałową strategię komunikacji. 

Więcej informacji na:  www.cunda.de oraz www.cunda.de/reimagine.

O C&A Europe: Mając ponad 1,550 sklepów w 20 Europejskich krajach, oraz ponad 37,500 pracowników C&A jest jednym z największych sprzedawców w Europie. C&A jest częścią przedsiębiorstwa Cofra Holding AG.

CONTACT 

C&A Europe                                                                C&A Germany

Wanheimer Straße 70                                     Wanheimer Straße 70

40468 Düsseldorf                                                        40468 Düsseldorf

Thorsten Rolfes                                                          Lars Boelke

Head of Corporate Communications                         Spokesperson

  1. 0049 (0) 211 9872 2749                               Tel.:      0049 (0) 211 9872 - 2101

Fax:     0049 (0) 211 9872 2748                               Fax:     0049 (0) 211 9872 - 2748

E-Mail: [email protected]               E-Mail: [email protected]

Źródło: C&A

dostarczył:
netPR.pl