Polacy doceniają wyjątkowy smak bananów Chiquita

Polacy doceniają wyjątkowy smak bananów Chiquita

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.plŹródło:InfoWire.pl

Już 50% Polaków deklaruje, że owoce Chiquity wyróżniają się najlepszym smakiem. Aby zachęcić pozostałych klientów do wybierania wysokiej jakości produktów tej marki, już pierwszego października rusza najnowsza kampania Nic nie smakuje tak jak Chiquita. Celem działań jest podkreślenie walorów smakowych bananów Chiquita.

Już 1 października 2013 roku w 8 głównych miastach Polski ruszy billboardowa kampania promująca banany Chiquita. Akcja ma na celu podkreślenie walorów smakowych i ukazanie produktów, jako te, po które najchętniej sięgają Polacy. Działania reklamowe obejmą: Warszawę, Kraków, Poznań, Trójmiasto, Wrocław, Katowice wraz z aglomeracją śląską, Szczecin oraz Łódź.

Banany Chiquita to jedne z najbardziej rozpoznawalnych owoców na świecie. Swoich zwolenników znalazły również w Polsce już co drugi Polak deklaruje, że Chiquita to jego preferowana marka bananów (na podstawie wyników badań marki Chiquita przeprowadzonego przez TNS). Natomiast stała dbałość o jakość oraz wyjątkowe walory smakowe tych żółtych, aromatycznych smakołyków sprawiły, że wśród respondentów, znających markę Chiquita, aż 85% chciałoby, żeby sklep, w którym robią zakupy miał banany Chiquita w swojej ofercie.

Kampania, którą już niedługo zobaczymy w całej Polsce zostanie przeprowadzona pod hasłem Nic nie smakuje tak jak Chiquita, a billboardy ukażą ulubione owoce Polaków ułożone w wyciągnięty do góry kciuk.

Naszą misją jest dostarczanie konsumentom świeżych, zdrowych i pysznych owoców. Wiadomość, że już co drugi Polak docenia wyjątkowy smak bananów Chiquita, utwierdza nas w przekonaniu, że nasza misja ma sens. Cieszy nas również to, że Klienci szukają bananów Chiquita w sklepach, dzięki temu nasi partnerzy biznesowi mają pewność, że zaopatrując się w banany naszej marki, mogą liczyć na zadowolenie swoich Klientów.  Mam nadzieję, że najnowsza kampania sprawi, że przekonamy pozostałych konsumentów do sięgnięcia po banany Chiquita i spróbowania ich wyjątkowego smaku.- mówi Marcin Nowak, Prezes Chiquita Poland sp. z o.o.

Firma Chiquita ma ponad 100-letnie doświadczenie w uprawie i handlu bananami. Dzięki temu doświadczeniu i wysokim standardom jakości na każdym etapie produkcji: od uprawy po dojrzewanie, ma pewność, że do konsumentów trafiają owoce, które mają wyjątkowo pyszny smak prawdziwych bananów.

O firmie Chiquita Brands International

Chiquita jest wiodącym na świecie sprzedawcą, producentem i dystrybutorem wysokiej jakości świeżych oraz przetworzonych artykułów spożywczych od bananów poprzez inne owoce, aż po zielone sałaty. Wszystkie produkty firmy Chiquita są tak przygotowane, aby zdobyć serca i uśmiechy konsumentów na całym świecie. Chiquita chce pomóc konsumentom na całym świecie cieszyć się z jedzenia zdrowych i pożywnych, świeżych produktów.

Produkty firmy sprzedawane są pod markami premium Chiquita i Fresh Express. Generując ponad 3 miliardy rocznego przychodu, firma zatrudnia 20 000 pracowników i obsługuje prawie 70 krajów na świecie.  Szczegółowe informacje można uzyskać na stronie internetowej www.chiquita.com i  www.chiquita.pl.

W Polsce firma Chiquita Poland Sp. z o.o. ma swoją siedzibę w Krakowie.

Więcej informacji:

 

Ewa Wojtarowicz                                                                       Paulina Podczaszyńska

Account Manager                                                                     PR Assistant

e-mail:[email protected];                                    e-mail: [email protected]

22/ 576 35 55                                                                          tel.  22/ 576 35 55

Źródło: Chiquita

dostarczył:
netPR.pl