Klienci docenili smak i jakość produktów Fine Food marki własnej MAKRO

Klienci docenili smak i jakość produktów Fine Food marki własnej MAKRO

Dodano:   /  Zmieniono: 

 Ślepe degustacjemarek własnych organizowane w halach MAKRO w pierwszej połowie września br., potwierdziły ich wysoką jakość i dobry smak w porównaniu z odpowiednikami brandowymi. Produkty marki Fine Food dystrybuowanej wyłącznie w sieci MAKRO okazały się smaczniejsze aż w 10 na 14 degustowanych kategorii włączonych do degustacji.

W okresie od 3 do 16 września w 30 halach MAKRO Cash & Carry na terenie całej Polski odbyły się degustacje porównawcze produktów marki Fine Food i innych znanych marek producentów. Akcja trwała 14 dni i objęła degustację między innymi takich produktów jak: sok jabłkowy, ser camembert, śliwki w czekoladzie, paluszki słone, czy polędwica sopocka.

Asortyment marki własnejFine Food został doceniony przez klientów hal MAKRO. Zwyciężył on w przypadku 10 różnych produktów: sok jabłkowy, ser camembert, śliwki w czekoladzie, ciastka z kawałkami czekolady, polędwica sopocka, jogurt pitny, czy bułeczki mleczne. Największą przewagę odnotowały takie produktyjak jogurt pitny (65% klientów oceniło produkt Fine Food jako smaczniejszy), kiełbasa śląska (65%), ciastka z kawałkami czekolady (63%) oraz śliwki w czekoladzie (60%).

W degustacjach udział wzięło 28 891 klientów, a ich zadaniem było wskazanie smaczniejszego produktu spośród dwóch degustowanych - marki Fine Food i jej odpowiednika brandowego.

Fine Food to jedna z marek własnych MAKRO Cash & Carry, której portfolio sukcesywnie powiększane jest o nowe produkty. W 2012 roku asortyment tej marki zwiększył się m.in. o całą gamę płatków śniadaniowych, słonych przekąsek oraz mrożonek. Pod marką Fine Food dostępne są również m.in. świeże warzywa, napoje, słodycze czy nabiał. Dużym zainteresowaniem klientów cieszą się sery, wędliny, pieczywo oraz konserwy rybne, a hitami sprzedażowymi w 2012 roku zostały świeże mleko oraz bułki mleczne. Więcej informacji o markach własnych dystrybuowanych w halach MAKRO Cash & Carry można znaleźć na stronie www.makro.pl.

MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne które skupiają się wokół nowoczesnej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku; posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej wynosi ponad 270 000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce około 7,5 tys. osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronach www.facebook.com/MAKROPolska oraz www.makro.pl

METRO Cash & Carry działa w 29 krajach i posiada około 700 samoobsługowych hurtowni. Z ponad 120 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w 2012 roku sprzedaż na poziomie około 32 mld euro. METRO Cash & Carry jest działem sprzedaży METRO Group. METRO Group to jedna z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego. W 2012 r. Grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości około 67 mld euro. Firma zatrudnia około 280 tysięcy pracowników i obsługuje ponad 2200 hal w 32 krajach. Wyniki Grupy METRO opierają się na sile sprzedaży firm, które działają niezależnie w poszczególnych segmentach rynku: METRO/MAKRO Cash & Carry - międzynarodowego lidera samoobsługowego handlu hurtowego, hipermarketów Real, Media Markt. Saturna - lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz Galerii Kaufhof. Więcej informacji na: www.metrogroup.de.

Źródło: MAKRO Cash & Carry Polska

dostarczył:
netPR.pl