Marketingowe rewolucje branży nieruchomości

Marketingowe rewolucje branży nieruchomości

Dodano:   /  Zmieniono: 

Chcesz wiedzieć, jakie najczęściej błędy popełniają firmy deweloperskie przy sprzedaży mieszkań? Zawsze chciałeś wykorzystać Internet w kampaniach marketingowych, ale nie wiedziałeś, jak się za to zabrać? Sprzedaż lokali spada w okresie rynkowej suszy i nie wiesz, jak odwrócić ten trend? Potrzebujesz prawdziwej marketingowej rewolucji.

Czy ceny mieszkań będą dalej spadać? Dowiedzieć się togo można chyba tylko będąc posiadaczem czarodziejskiej kuli. Z jednej strony podaż mieszkań w dużych miastach Polski wciąż utrzymuje się na wysokim poziomie według firmy doradczej REAS to do kupienia jest ok. 48 tys. lokali a dane makroekonomiczne dotyczące rynku pracy i wynagrodzeń nie zachęcają do mieszkaniowych zakupów. Z drugiej, wskutek całej serii obniżek stóp procentowych przez Radę Polityki Pieniężnej mamy rekordowo tanie kredyty hipoteczne, a wchodzący w życie 1 stycznia 2014 r. wymóg 5 proc. wkładu własnego przy zaciąganiu takiego kredytu z pewnością sprawi, że Polacy na tegoroczną gwiazdkę rzucą się do kupowania mieszkań. Jedno jest pewne niezależnie od tego czy ceny będą spadały czy rosły, na coraz bardziej konkurencyjnym pierwotnym rynku mieszkaniowym utrzymają się ci, którzy w czasach rynkowej suszy będą sprzedawać swoje mieszkania. A sprzedaż tak wyjątkowego towaru, jakim jest mieszkanie lub dom nie jest rzeczą łatwą. Z pomocą mogą przyjść nowe technologie i kanały sprzedaży, ale jak je efektywnie wykorzystać?

Odpowiedź na to pytanie będzie można poznać na pierwszej konferencji z cyklu Marketingowe rewolucje branży nieruchomości, którą firma Blue Ocean Media S.A. organizuje 3 grudnia 2013 r. w Warszawskim Centrum EXPO XXI. Program konferencji ułożony został według specjalnego klucza - jako przeanalizowanie krok po kroku całego procesu sprzedaży nieruchomości mieszkaniowych, od zaprojektowania produktu aż po obsługę posprzedażową. Uznani rynkowi eksperci i najlepsi specjaliści wskażą najczęściej popełniane błędy, podpowiedzą, jakie narzędzia marketingowe będą najbardziej odpowiednie do sprzedaży danego typu nieruchomości, zaznajomią z najnowszymi technologiami e-marketingu. Jeśli twoja firma buduje więcej niż sprzedaje, reklama w tradycyjnych mediach nie przynosi skutków, a na dodatek obawiasz się o rynek mieszkaniowy po wprowadzeniu przepisów nowej rekomendacji S - ta konferencja jest dla Ciebie.

Więcej informacji o konferencji znajdziesz na stronie: http://marketingowerewolucje.pl/

Źródło: Blue Ocean Media

dostarczył:
netPR.pl