Czy reklama wideo działa w Internecie

Czy reklama wideo działa w Internecie

Dodano:   /  Zmieniono: 

Coraz większy dostęp do szerokopasmowego Internetu i mobilnych urządzeń sprawił, że w sieci pojawia się ogromna ilość treści wideo. Dużym zainteresowaniem cieszą się nie tylko materiały rozrywkowe, ale - jak pokazują badania - chętnie oglądane są również reklamy wideo.

Czy rozwój rynku internetowego i związana z nim interaktywność sprawią, że reklamodawcy będą przeznaczać jeszcze większe budżety na reklamę wideo w sieci?

Reklamy telewizyjne sprawdzają się w sieci, ponieważ reklama wideo generalnie się sprawdza - bez względu na to, czy jest emitowana w telewizji, czy w Internecie. Faktem jest, że do Internetu warto jest dostosowywać przekaz, ponieważ w tym przypadku widz potrzebuje szybszego i bardziej dynamicznego kontaktu - korzysta z wideo w inny sposób. Internet daje o wiele więcej możliwości niż klasyczna telewizja i - jak widać - reklamodawcy z tego korzystają, co bardzo cieszy mówi Wojciech Kowalczyk, Dyrektor Marketingu Atmedia.

Dzisiaj reklamę w Internecie możemy profilować na wiele bardzo różnych sposobów, wykorzystując różnego rodzaju technologie, które od niedawna redefiniują już nie tylko rynek reklamy internetowej, ale rynek reklamowy w ogóle. Możemy przykładowo próbować tworzyć profile związane z zainteresowaniami użytkowników odwiedzających serwisy www, wykorzystując pliki cookie. Przestajemy wysyłać komunikat osobom, które po prostu są w Internecie, ale wysyłamy go w zależności od tego, kim ta osoba jest mówi Michał Daniluk, Członek Zarządu ds. Nowych Mediów, OMD Sp. z o.o.

Źródło: videoPR.pl

dostarczył:
netPR.pl