Lepiej i taniej w ING Księgowość

Lepiej i taniej w ING Księgowość

Dodano:   /  Zmieniono: 

ING Księgowość rozpoczyna kampanię reklamową promującą usługi księgowe oraz kadrowo-płacowe dla firm. Dodatkowo komunikowana jest promocja darmowej obsługi dla firm przez pół roku.  

ING Księgowość to nowa formuła świadczenia usług na polskim rynku. Łączy ekspertyzę i doświadczenie specjalisty z możliwościami technologii zaprojektowanej przez instytucję finansową. Usługa jest oparta o komunikację poprzez dedykowany portal ING KsięgowośćOnLine. W ostatnim czasie udostępniono klientom ING KsięgowośćMobile, aplikację umożliwiającą użytkownikom smartfonów oraz tabletów wykonywanie zdjęć dokumentów księgowych i kadrowych bądź pobieranie e-faktur z poczty elektronicznej oraz ich przesyłanie bezpośrednio do portalu biura rachunkowego.

W kampanii promującej ING Księgowość zaakcentowano najważniejsze atrybuty usługi wyróżniające ING Księgowość, zaprezentowane poprzez słowno-graficzną formułę LEPIEJ:

Licencjonowany księgowy dla Twojej firmy,

Elektroniczny obieg dokumentówi księgowanie na bieżąco,

Płatność za faktury jednym kliknięciem,

Integracja księgowości z rachunkami bankowymi,

Elektroniczna baza dokumentacji księgowej online,

Jeszcze więcej korzyści na www.ingksiegowosc.pl.

Dodatkowo komunikowana jest promocja: 6 miesięcy darmowej obsługi w 2014 roku, jeśli firma podpisze umowę na usługi ING Księgowość do końca 2013 roku.

Tytuł kampanii: Przenieś księgowość do ING od 2014 r, żeby mieć lepiej

Czas trwania: od 14 października br.

Cele komunikacyjne: promocja usługi oraz zachęcenie firm do przeniesienia obsługi księgowej do ING

Narzędzia: prasa - dzienniki ogólnopolskie o profilu biznesowym: Puls Biznesu, Dziennik Gazeta Prawna, Rzeczpospolita, Gazeta Wyborcza oraz internet portale o tematyce ekonomiczno-biznesowej: Gazeta.pl, Infor.pl, Pulsbiznesu.pl

Kreację do kampanii przygotowała agencja Brain, za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Lowe Media.

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

dostarczył:
netPR.pl