Centra handlowe Carrefour szansą dla franczyzobiorców

Centra handlowe Carrefour szansą dla franczyzobiorców

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.plŹródło:InfoWire.pl

Carrefour Polska intensywnie rozwijając sieć sklepów franczyzowych, umożliwia równocześnie franczyzobiorcom otwarcie lokali w swoich centrach handlowych.

Firma posiada obecnie 20 galerii handlowych położonych zarówno w małych, średnich jak i dużych miastach. Cechą wspólną tych obiektów jest ich wyjątkowo korzystne położenie. Mieszczą się one zazwyczaj w bezpośrednim sąsiedztwie dużych osiedli mieszkaniowych oraz w pobliżu głównych tras komunikacyjnych. Równocześnie posiadają starannie dobrany zestaw najemców, co przekłada się na ich stabilne funkcjonowanie.

Centra handlowe Carrefour odnotowują także wysoki wskaźnik odwiedzalności. Od lat są ulubionymi miejscami robienia zakupów przez lokalnych klientów. Dla większości z nich są one centrami pierwszego wyboru. W odróżnieniu od nowych centrów handlowych, obiekty należące do Carrefour Polska posiadają udokumentowaną historię handlową, na podstawie której można prognozować ich dalsze funkcjonowanie. Informacje te są z punktu widzenia franczyzobiorców niezwykle ważne. Pozwalają oszacować i zminimalizować ryzyko związane z otwarciem sklepu i poniesionych w związku z tym nakładów.

W przypadku nowych galerii handlowych trudno przewidzieć, jak będzie funkcjonował dany obiekt w perspektywie najbliższych 3-5 lat, co tym samym przełoży się bezpośrednio na wyniki finansowe franczyzobiorców. Centra handlowe Carrefour, które istnieją i z sukcesem funkcjonują na polskim rynku od ponad 10 lat są najbezpieczniejsza formą do rozpoczęcia własnej działalności handlowej. Gwarantują stabilną odwiedzalność, mocny wizerunek, jak również silę marki Carrefour, która obecna jest w każdym obiekcie pod postacią operatora spożywczego. Dodatkowym atutem jest również możliwość wynajęcia powierzchni już od 20 m kw. oraz korzystania z prowadzonej na terenie danego centrum szerokiej oferty marketingowej.

W obecnej chwili na terenie centrów handlowych Carrefour z sukcesem funkcjonuje szereg marek na zasadach franczyzowych. Są to zarówno brandy z sektora odzieżowego: Esotiq, Triumph, Reserved, 4F, jak również usługowego : Play, T-Mobile oraz oferującego biżuterię i akcesoria: DIVA.

 Pełne portfolio obiektów Carrefour oraz możliwości współpracy zostaną zaprezentowane podczas Targów Franczyzy, które odbędą się w dniach 17 19 października w Warszawie, w Pałacu Kultury i Nauki.

Centra handlowe Carrefour

Carrefour Polska właściciel i zarządca sieci centrów handlowych zlokalizowanych w dużych oraz średnich miastach. Cechą wspólną posiadanych obiektów jest siła marki Carrefour, która obecna jest w Polsce od ponad 16 lat. Obecnie Carrefour Polska zarządza ponad 220 000 mkw. powierzchni handlowej zlokalizowanej w kilkudziesięciu obiektach na terenie całego kraju. Carrefour Polska prowadzi również intensywne działania rekomercjalizacyjne posiadanych obiektów w połączeniu z ich częściową lub całkowitą modernizacją.

Grupa Carrefour

Carrefour jest pionierem i liderem wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Od wielu lat Carrefour jest numerem 1 wielkiej dystrybucji w Europie i numerem 2 na świecie.

O Carrefour Polska

Carrefour Polska należy w 100% do Grupy Carrefour. W 1997 roku w Łodzi otwarto pierwszą placówkę Carrefour w kraju. Od tego czasu Carrefour Polska dynamicznie rozwija się we wszystkich formatach. Dziś pod szyldem Carrefour działa w Polsce blisko 600 placówek: hiper- i supermarkety, sklepy franczyzowe Carrefour Express w dwóch formatach: mini-market i convenience. W portfelu Carrefour znajduje się także 20 galerii handlowych skupionych w dużych i średnich miastach, jest także jednym z liderów na rynku przymarketowych stacji paliw. Carrefour Polska aktywnie działa na rzecz aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych, prowadzi szereg projektów na rzecz dzieci i społeczności lokalnych.

Źródło: Carrefour Polska

dostarczył:
netPR.pl