Brązowe Effie dla Rainbow Tours

Brązowe Effie dla Rainbow Tours

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło:InfoWire.pl

14 października podczas uroczystej gali w Teatrze Wielkim Operze Narodowej, Rainbow Tours odebrał brązową statuetkę w konkursie Effie Awards 2013 za kampanię Plażowanie i zwiedzanie. Jest to kolejne wyróżnienie dla touroperatora w konkursie, w którym nagradzane są najbardziej efektywne kampanie reklamowe.

Kampania reklamowa Plażowanie i zwiedzanie obecna była w mediach od 23 listopada 2012 roku. Celami kampanii było zwiększenie liczby osób rezerwujących ofertę First Minute Lato 2013 o 10% w stosunku do analogicznego okresu w roku 2011 oraz wzrost przychodu z oferty First Minute Lato 2013 o 10% w porównaniu z rokiem 2011. Działania promocyjne obejmowały: ogólnopolską telewizję, internet, radio, materiały BTL w oddziałach Rainbow Tours, oraz biurach agencyjnych, narzędzia direct mail oraz działania ambientowe. Kampania prowadzona była na poziomie ogólnopolskim oraz lokalnym z uwzględnieniem elastycznego dostosowania przekazu do bieżącej sytuacji na rynku. Strategię komunikacji Rainbow Tours, kreację dla wszystkich kanałów komunikacji, a także projekty graficzne przygotowała agencja Fat Baby, media zaplanował i zakupił dom mediowy Bi Fri Marketing Consulting. To już kolejne wyróżnienie dla touroperatora w konkursie. W ubiegłym roku doceniona i ukoronowana Brązowym Effie została kampania reklamowa Taryfy- Dzieciaki górą oraz Plaża pod nosem z 2011 roku.

Do tegorocznej edycji Effie Awards reklamodawcy zgłosili 154 kampanie w 20 kategoriach. Effie to jedyny tak prestiżowy konkurs marketingowy na świecie, zorganizowany po raz pierwszy w 1968 roku w Nowym Yorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Idea konkursu dopuszcza tylko te projekty, w których wszystkie kluczowe narzędzia marketingu oraz współpraca pomiędzy agencją reklamową a klientem osiągają najlepszą efektywność komunikacyjną oraz wysokie wyniki biznesowe.

Agencja Fat Baby pracuje m. in. dla Rainbow Tours, dla marki Rossmann, Bakalland, Blue Cash, Echo Investment (wprowadzenie na rynek nowego biurowca Q22)

Bi Fri Marketing Consulting realizuje cykliczne kampanie w mediach dla firm: Rossmann, Atlas oraz Cubus. Od roku współpracuje z Rainbow Tours. Dom mediowy współpracował również ze SKOK-iem Ubezpieczenia oraz Ecco Holiday.

REKLAMA PLAŻOWANIE I ZWIEDZANIE:

http://www.youtube.com/watch?v=ToVPvKhhM0c
http://www.youtube.com/watch?v=0qzUIvZyyNI

 

 

Źródło: Rainbow Tours

dostarczył:
netPR.pl