Nowy serwis banku Credit Agricole zapewni wzrost sprzedaży

Nowy serwis banku Credit Agricole zapewni wzrost sprzedaży

Dodano:   /  Zmieniono: 

Bank Credit Agricole uruchomił nowy serwis informacyjny. Responsywna strona z opracowaną na nowo architekturą treści ma zapewnić wzrost sprzedaży produktów bankowych. Za prace koncepcyjno-projektowe odpowiedzialna była agencja Symetria, wdrożeniem zajęła się spółka Blue Services.

Nowa odsłona serwisu Credit Agricole (www.credit-agricole.pl) jest jednym z pierwszych projektów w Polsce, który opiera się na zintegrowanej strategii treści. Strona powstała całkowicie od podstaw, a spójny efekt końcowy osiągnięto m.in. dzięki rozbudowanym analizom, badaniom użyteczności, pracom warsztatowym z udziałem pracowników różnych jednostek banku oraz dedykowanej infrastrukturze serwerowej.

- Zdajemy sobie sprawę, że dobra architektura informacji i ładny layout dzisiaj już nie wystarczą. Tylko kompletna i perswazyjna treść może wyróżnić nas od konkurencji mówi Piotr Jeske, starszy specjalista
e-commerce.

Poza standardowymi pracami projektowymi, obejmującymi RWD (responsive web design), Symetria przeanalizowała dokładnie proces powstawania kontentu i stworzyła nowe szablony treści, które będą wytyczną dla banku. Rozwiązania dotyczące serwisu oraz systemu zarządzania treścią (CMS) zostały wdrożone przez sopocką firmę Blue Services.

Zbyt często praca nad User Experience jest utożsamiana z samym faktem badania i projektowania interfejsu użytkownika. W naszym projekcie dla Credit Agricole rozpoczęliśmy od strategii treści, bo to z niej powinny płynąć wytyczne dla designu mówi Wojciech Chojnacki, strategy & development leader w Symetrii. 

Nowa strona Credit Agricole ma zapewnić zwiększenie sprzedaży poprzez lepszą dostępność oferty banku. Dzięki kompletnym informacjom o produktach czy otworzeniu się na użytkowników mobilnych, serwis pozwala na wygodne zapoznanie się z propozycjami Credit Agricole i podjęcie decyzji zakupowej online. Nie ma już znaczenia, z jakiej wielkości ekranu korzysta użytkownik, gdyż serwis responsywnie dostosowuje się do każdej z nich.

Źródło: SYMETRIA

dostarczył:
netPR.pl