5 cech dobrego Event Managera

5 cech dobrego Event Managera

Dodano:   /  Zmieniono: 

Organizacja eventów to bardzo duże wyzwanie dla każdej agencji PR, głównie z powodu dużego nakładu pracy, jak i indywidualnego charakteru każdego z takich przedsięwzięć. Osoba odpowiedzialna za strategię tego typu działań powinna wyróżniać się wieloma cechami, jednak na uwagę zasługują najważniejsze z nich. Jakie?

1. Doskonała organizacja czasu

Zarządzanie czasem to kluczowa umiejętność przy organizacji eventów. Każdy element jest obliczony często na minuty, a opóźnienia są nieuniknione. Dobry plan pozwala w takich przypadkach na szybkie przystosowanie się do szybko zmieniających się warunków, a tym samym jest jedną z ważniejszych części składowych ewentualnego sukcesu całego przedsięwzięcia.

2. Zdolności interpersonalne

Każdy specjalista PR potwierdzi, że organizacja eventów w pierwszej fazie polega głównie na niekończącej się wymianie telefonów, maili i spotkań. W każdym z tych wypadków jest to komunikacja z drugim człowiekiem, co nie wszyscy traktują jak oczywistość. Ustalenie wielu szczegółów, realizacja zamierzonego planu na tym etapie wymaga więc wzmożonej empatii i uprzejmości, a dzięki temu często uda się osiągnąć dużo więcej.

3. Odporność na stres

Ta umiejętność, a raczej cecha charakteru jest konieczna w każdym innym zawodzie, jednak w szczególności sprawdza się na każdym etapie planowania wydarzeń promocyjnych. Event to żywa tkanka, która w każdej fazie może zachowywać się w sposób nieprzewidywalny. Jedyny sposób, aby sobie z tym poradzić to zachowanie spokoju w najtrudniejszych chwilach.

4. Kontakty z mediami

Mówi się, że dobrego specjalistę PR można poznać po kolekcji wizytówek. Jest w tym sporo prawdy. W toku nabierania doświadczenia w tym zakresie, zdobywa się przecież cenne kontakty, które często mogą przyspieszyć prace nad organizacją eventu. Znajomi dziennikarze z pewnością będą bardziej przychylnie podchodzić do organizatora i odzew będzie zdecydowanie szerszy.

5. Blisko ludzi

Oczywiście dobry event planner musi pamiętać o tym, dla kogo właściwie wydarzenie jest organizowane. Być może jest to truizm, jednak w natłoku obowiązków i punktów do realizacji łatwo o tym zapomnieć.

Na każdym etapie konieczne jest, aby pamiętać o ludziach, których zapraszamy do udziału w naszym przedsięwzięciu. Na pierwszym miejscu są bowiem osoby, które tak naprawdę nadają treść całej akcji.- komentuje Katarzyna Leszczyńska, Senior Event Manager GRUPA365NET Pominięcie tego faktu jest bardzo niebezpieczne i nawet najlepiej dopracowane wydarzenie może nie odnieść zamierzonego sukcesu.

 

Organizacja eventów to jeden z filarów PR-u, dlatego warto poświęcić mu wiele uwagi jeśli chcemy wprowadzić takie działania do naszej oferty. W przeciwnym razie narazimy się bowiem na stratę zasobów, a co najważniejsze reputacji.

GRUPA 365 NET to innowacyjna agencja działająca w obszarze cross-marketingu zintegrowanego wpieranego najnowszymi osiągnięciami technologii w dziedzinie komunikacji PR.Proponujemy kompleksową obsługę 360 oraz doradztwo w obszarze strategii reklamy, marketingu, promocji i PR. Jesteśmy ekspertami działań online w sieci Internet - gdzie rozwijamy projekty o silnym potencjalne komercjalizacji.
 
NR1WINTERNECIE.pl to nasz adres www i miejsce, o które zabiegamy dla naszych klientów.

Więcej na: http://www.NR1wINTERNECIE.pl 

http://www.grupa365net.pl oraz http://www.facebook.com/grupa365net 

Źródło: GRUPA 365 NET

dostarczył:
netPR.pl