Blue Ocean Media S.A. po przeanalizowaniu swoich najnowszych wyników finansowych zdecydowała o niemal dwukrotnym podniesieniu prognozy zysku netto za rok 2013 z 342 tys. netto na 650 tys.
Rok 2012 zamknęliśmy zyskiem netto w wysokości 129 tys. zł, w II kwartale br. nasz zysk netto wyniósł już 166 tys. zł czyli więcej niż za cały rok 2012, rok 2013 zakończymy zyskiem dwa razy większym od prognozowanego, trudno o lepsze wyrażenie szybkości z jaką się rozwijamy stwierdza Marta Skawińska, Prezes Zarządu Blue Ocean Media S.A. Co prawda podtrzymujemy prognozy na lata 2014 i 2015, ale przy tak szybkim rozwoju i fakcie, że niedługo planujemy rozszerzenie działalności już dziś wiadomo że i te prognozy mogę ulec zmianie dodaje Marta Skawińska.
Odnotowany wynik jest rezultatem sukcesywnego zwiększania liczby obsługiwanych klientów jakimi są podmioty z sektora nieruchomości w którego obsłudze specjalizuje się Blue Ocean Media. Dodatkowym czynnikiem wpływającym na wzrost zysku netto jest optymalizacja kosztów związana z rozbudową oddziału w Gdyni.
Trójmiasto jest nie tylko miejscem w którym działa kilku naszych dużych klientów, to także skupisko licznej grupy dobrze wykształconych specjalistów takich jak graficy czy programiści mówi Marta Skawińska, Prezes Zarządu Blue Ocean Media.
Wynagrodzenie dobrego specjalisty z Gdyni to połowa wynagrodzenia programisty w Warszawie dodaje Marta Skawińska.
Koniec roku to okres niezwykle wytężonej pracy w Blue Ocean Media, albowiem zgodnie z zapowiedzią spółką przygotowuje start swojej własnej sieci reklamowej, realizowanej ze środków unijnych, jak również nowością w działalności spółki jest konferencja dla deweloperów organizowana 3 grudnia br. pod nazwą Marketingowe Rewolucje Branży Nieruchomości.
Konferencja ma przybliżyć deweloperom jak skutecznie prowadzić działania marketingowe w 2014 z uwzględnieniem zmian takich jak Rekomendacja S, czy wejście wżycie programu Mieszkania dla Młodych - wyjaśnia Marta Skawińska
Według obserwacji rynku prowadzonych przez Blue Ocean Media S.A. szczególnie program Mieszkania dla Młodych może być katalizatorem wzrostu dla rynku nieruchomości w roku 2014. Tym czego obawiają się deweloperzy jest małe wyedukowanie Polaków w zakresie zasad programu MdM. W związku z powyższym rozważane są kampanie informacyjne finansowane przez spółki deweloperskie których zadaniem będzie popularyzacja zasad programu Mieszkania dla Młodych.
Blue Ocean Media S.A. dwukrotnie zwiększa prognozę zysku netto za rok 2013
Dodano: / Zmieniono: