Blue Ocean Media S.A. dwukrotnie zwiększa prognozę zysku netto za rok 2013

Blue Ocean Media S.A. dwukrotnie zwiększa prognozę zysku netto za rok 2013

Dodano:   /  Zmieniono: 

Blue Ocean Media S.A. po przeanalizowaniu swoich najnowszych wyników finansowych zdecydowała o niemal dwukrotnym podniesieniu prognozy zysku netto za rok 2013 z 342 tys. netto na 650 tys.

Rok 2012 zamknęliśmy zyskiem netto w wysokości 129 tys. zł, w II kwartale br. nasz zysk netto wyniósł już 166 tys. zł czyli więcej niż za cały rok 2012, rok 2013 zakończymy zyskiem dwa razy większym od prognozowanego, trudno o lepsze wyrażenie szybkości z jaką się rozwijamy stwierdza Marta Skawińska, Prezes Zarządu Blue Ocean Media S.A. Co prawda podtrzymujemy prognozy na lata 2014 i 2015, ale przy tak szybkim rozwoju i fakcie, że niedługo planujemy rozszerzenie działalności już dziś wiadomo że i te prognozy mogę ulec zmianie dodaje Marta Skawińska.

Odnotowany wynik jest rezultatem sukcesywnego zwiększania liczby obsługiwanych klientów jakimi są podmioty z sektora nieruchomości w którego obsłudze specjalizuje się Blue Ocean Media. Dodatkowym czynnikiem wpływającym na wzrost zysku netto jest optymalizacja kosztów związana z rozbudową oddziału w Gdyni.

Trójmiasto jest nie tylko miejscem w którym działa kilku naszych dużych klientów, to także skupisko licznej grupy dobrze wykształconych specjalistów takich jak graficy czy programiści mówi Marta Skawińska, Prezes Zarządu Blue Ocean Media.
Wynagrodzenie dobrego specjalisty z Gdyni to połowa wynagrodzenia programisty w Warszawie dodaje Marta Skawińska.

Koniec roku to okres niezwykle wytężonej pracy w Blue Ocean Media, albowiem zgodnie z zapowiedzią spółką przygotowuje start swojej własnej sieci reklamowej, realizowanej ze środków unijnych, jak również nowością w działalności spółki jest konferencja dla  deweloperów organizowana 3 grudnia br. pod nazwą Marketingowe Rewolucje Branży Nieruchomości.

Konferencja ma przybliżyć deweloperom jak skutecznie prowadzić działania marketingowe w 2014 z uwzględnieniem zmian takich jak Rekomendacja S, czy wejście wżycie programu Mieszkania dla Młodych - wyjaśnia Marta Skawińska

Według obserwacji rynku prowadzonych przez Blue Ocean Media S.A. szczególnie program Mieszkania dla Młodych może być katalizatorem wzrostu dla rynku nieruchomości w roku 2014. Tym czego obawiają się deweloperzy jest małe wyedukowanie  Polaków w zakresie zasad programu MdM. W związku z powyższym rozważane są kampanie informacyjne finansowane przez spółki deweloperskie których zadaniem będzie popularyzacja zasad programu Mieszkania dla Młodych.

Źródło: Blue Ocean Media

dostarczył:
netPR.pl