Herbaciane Przeboje TEEKANNE nowa jakość komunikacji z konsumentem

Herbaciane Przeboje TEEKANNE nowa jakość komunikacji z konsumentem

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło:InfoWire.pl

W ciągu zaledwie kilku październikowych dni marka TEEKANNE zdobyła ponad 17 tys. nowych fanów. Wszystko za sprawą wypełnionego aromatem herbaty i tętniącego muzyką TEEKANNE BUSA, kultowego londyńskiego double-deckera, zmienionego w stylową herbaciarnię. Na jego pokładzie pasażerowie mogli zapoznać się z nowymi propozycjami marki oraz wziąć udział w wielu konkursach i animacjach.

W dniach 21 25 października, w ramach wielkiej trasy Herbacianych Przebojów TEEKANNE, czerwony piętrus pojawił się w 4 miastach: Warszawie, Łodzi, Wrocławiu i Krakowie. Przejeżdżając najbardziej ruchliwymi ulicami, zabierał na pokład wszystkich chętnych. Towarzyszył mu oryginalny, prawie 6-metrowy czerwony cadillac z 1959 roku, zapowiadający wydarzenie.

W herbacianym autobusie i jego najbliższym otoczeniu hostessy serwowały aromatyczną herbatę w czterech nowych smakach Orange & Ginger, Sencha Royal, Green Tea Ginger & Lemon oraz Black Tea Black Currant. Największym powodzeniem cieszył się wyrazisty, zdecydowany Black Tea Black Currant oraz rozgrzewająca herbatka owocowa Orange&Ginger. Okazało się również, że trzy miasta miały swoich zdecydowanych smakowych faworytów: w Warszawie królowała czarna porzeczka, Wrocław zwariował na punkcie pomarańczy z imbirem, a Kraków pokochał zieloną herbatę z imbirem i cytryną. Łódź swe herbaciane sympatie podzieliła po równo.W czasie trwania akcji jej uczestnicy wypili ponad 17 tys. kubków herbaty.

- TEEKANNE BUS, jeden z bardziej niestandardowych projektów jesienno zimowej kampanii 2013/2014, miał za zadanie nie tylko przybliżyć konsumentom nasze nowe smaki, ale także pokazać, że herbata chociaż znana od wieków może jeszcze niejednym zaskoczyć, i bawić mówi Maciej Rymski, National Sales Manager TEEKANNE Polska. - Ta akcja ma na celu utrwalenie świadomości TEEKANNE jako marki premium, która wychodzi naprzeciw swoim odbiorcom i chce ich rozgrzać ciepłą, aromatyczną herbatą w drodze do pracy, szkoły, czy domu. Trzeba szukać nowych form dotarcia do coraz bardziej świadomych i wymagających konsumentów.   A po sukcesie akcji widać, że takie działania podobają się  dodaje.

Na uczestników zabaw i turniejów czekały też liczne gadżety i niespodzianki, a wszyscy chętni mogli spróbować swych sił w herbacianych przebojach konkursu karaoke. Prawdziwą gratką był również kultowy brand hero marki TEEKANNE - Pan Czajnik prowadzący animacje każdy chętny mógł także na chwilę wcielić się w jego rolę i zapozować do zdjęcia.

Dla wsparcia działań w przestrzeni miejskiej i komunikacji z otoczeniem powstała również dedykowana strona internetowa herbacianeprzeboje.pl, na której internauci mogli zapoznać się z nowymi smakami herbat TEEKANNE, harmonogramem trasy TEEKANNE BUSA, czy wreszcie odnaleźć się na zdjęciach z każdego miasta.

 

Organizatorem akcji i działań PR była GRUPA 365NET, a patronem medialnym - Radio Zet Gold. 

Koncern TEEKANNE to ponad 130 lat doświadczenia w zakresie produkcji herbaty. Wykwalifikowani specjaliści nieustannie pracują nad stworzeniem kolejnych, oryginalnych wariantów smakowych herbaty, które dostarczają niezapomnianych wrażeń konsumentom w różnych zakątkach świata. Siedziba firmy TEEKANNE POLSKA mieści się w Krakowie, a główna filia znajduje się w Dusseldorfie, w Niemczech (TEEKANNE GmbH & Co. KG).W asortymencie TEEKANNE Polska znajdziemy wiele rodzajów herbat, ponad 80 różnych produktów, które można znaleźć na sklepowych półkach nie tylko w Polsce, ale też w wielu krajach europejskich. 

 

Więcej informacji: 
http://teekanne.pl/
http://herbatarozgrzewa.pl/
https://www.facebook.com/herbatateekanne

Źródło: TEEKANNE Polska

dostarczył:
netPR.pl