Nowa strona internetowa i odświeżone aplikacje mobilne na piąte urodziny Groupon

Nowa strona internetowa i odświeżone aplikacje mobilne na piąte urodziny Groupon

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło:InfoWire.pl

Groupon zaprezentował przeprojektowany od podstaw nowy serwis internetowy oraz zaktualizowane aplikacje mobilne na platformy Android, iPhone i iPad. Wprowadzone zmiany i nowe rozwiązania podporządkowane są jednemu celowi - sprawienie, że zakupy na Grouponie będą dla klientów łatwe i wygodne jak nigdy dotąd.

- W ciągu zaledwie pięciu lat Groupon przeszedł drogę od serwisu z ofertami dnia do pełnokrwistej platformy e-commerce, podbijającej obecnie świat handlu mobilnego, powiedział Eric Lefkofsky, CEO Groupon. - Nasza nowa strona internetowa oraz odświeżone aplikacje mobilne przynoszą klientom wiele korzyści i sprawiają, że jeszcze chętniej odwiedzają Groupon, zawsze gdy chcą kupić cokolwiek, gdziekolwiek i kiedykolwiek.

Nowa strona internetowa i zaktualizowana aplikacja mobilna ułatwiają użytkownikom wyszukiwanie i przeglądanie interesujących ofert spośród tysięcy dostępnych propozycji oraz wygodny zakup czego chcą, gdzie chcą i kiedy chcą. Zauważalnym dodatkiem do ulepszonych funkcjonalności jest zupełnie zmieniona, nowoczesna szata graficzna, która przyspieszyła działanie strony i zdecydowanie poprawiła sposób prezentacji ofert. W sumie przekłada się to na lepsze doświadczenia klientów związane z zakupami na Groupon.

Najważniejsze zmiany na stronie Groupon:

  • możliwość zaawansowanej personalizacji na podstawie zainteresowań użytkowników, historii ich wcześniejszych zakupów, jak również poleceniach innych klientów o podobnych zainteresowaniach,
  • rozszerzone funkcje wyszukiwania i przeglądania ofert; okno wyszukiwarki dostępne na każdej stronie; system inteligentnych podpowiedzi w trakcie pisania,
  • możliwość wyszukiwania we wszystkich kanałach, niezależnie czy są to oferty lokalne, turystyczne czy produktowe,
  • możliwość zawężania wyników wyszukiwania za pomocą łatwych w użyciu filtrów i słów kluczowych.

Nowe funkcjonalności pojawiły się także w aplikacjach mobilnych Groupon, pobranych przez ponad 50 mln użytkowników i dostępnych obecnie już w 43 krajach na całym świecie.

Najważniejsze zmiany w aplikacjach mobilnych Groupon:

  • funkcja geolokalizacji ułatwia użytkownikom odnalezienie najlepszych ofert w okolicy, niezależnie od tego czy znajdują się w rodzinnym mieści, czy też podróżują,
  • lepsze doświadczenie użytkowników dzięki ułatwieniom w obsłudze i nawigacji zaczerpniętym z nowej strony; zmianie uległa zarówno strona startowa, której zawartość można teraz wygodnie personalizować, jak i wszystkie pozostałe moduły,
  • użytkownicy aplikacji w wersji na urządzenia iPad mogą oznaczać oferty, które szczególnie im się podobają i z którymi chcą się lepiej zapoznać później,
  • powiększyła się lista krajów, w których można już korzystać z aplikacji w wersji na urządzenia iPad: Austria, Chile, Kolumbia, Francja, Kanada, Irlandia, Meksyk, Nowa Zelandia, Peru, Filipiny, Portoryko, Rosja oraz Tajlandia.

Obecne zmiany - poprawiające wygodę przeglądania i kupowania ofert oraz wprowadzające nowe funkcjonalności - zbiegają się z piątą rocznicą uruchomienia serwisu Groupon. Przez najbliższe tygodnie na stronie oraz w aplikacjach mobilnych Groupon pojawią się setki nowych, ekscytujących oferty, idealnych na przedświąteczne zakupy. Aby ułatwić wybór najlepszych prezentów, zespół Groupon przygotował także Butik Świąteczny, który już niedługo zaprezentuje najciekawsze oferty na usługi produkty i podróże.

Groupon jest zastrzeżonym znakiem towarowym, należącym do Groupon Inc. Wszystkie pozostałe nazwy i znaki towarowe należą do ich prawowitych właścicieli.

Informacja o Groupon

Groupon (NASDAQ: GRPN) jest liderem na rynku ofert lokalnych, ułatwiającym klientom na całym świecie dostęp do najlepszych usług i produktów w bezkonkurencyjnych cenach. Groupon wnosi nową jakość w świat małych i średnich przedsiębiorstw, udostępniając im bogaty zestaw usług i narzędzi, takich jak możliwość tworzenia indywidualnych kampanii, kontrola i analiza danych sprzedażowych, obsługa płatności i rozliczeń, system rezerwacyjny oraz obsługa operacji w punkcie sprzedaży i wiele więcej aby pomóc w zdobyciu nowych lojalnych klientów oraz bardziej efektywnym prowadzeniu biznesu. Dzięki globalnemu zasięgowi oraz tysiącom partnerów biznesowych, Groupon oferuje najlepsze oferty na usługi i produkty w 48 krajach na całym świecie w trzech kluczowych kanałach: Groupon Local, Groupon Travel oraz Groupon Shopping.

Jeśli chcesz się zapisać do codziennego biuletynu Groupon, wejdź na stronę www.groupon.pl, wpisz swój adres e-mail oraz wybierz z listy swoje miasto. Jeśli jesteś przedsiębiorcą i chcesz rozpocząć współpracę z Grouponem, wejdź na stronę works.groupon.pl.

Źródło: Groupon

dostarczył:
netPR.pl