Nowa, unikatowa usługa dla wytwórni fonograficznych i muzyków w serwisie NuPlays

Nowa, unikatowa usługa dla wytwórni fonograficznych i muzyków w serwisie NuPlays

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.plŹródło:InfoWire.pl

Platforma muzyczna NuPlays oferuje artystom aplikację, dzięki której ich koszulki robią się praktycznie same.

Serwis muzyczny NuPlays rozbudowuje swoje usługi dla artystów. Po uruchomieniu narzędzia do sprzedaży MP3 w pakietach z gadżetami oraz serwisu do odpłatnego transmitowania koncertów na żywo, portal proponuje teraz aplikację do produkcji własnych koszulek.

W ramach usługi zwanej NuPlays On Demand platforma udostępniła swoim użytkownikom muzykom, wytwórniom oraz menedżerom - prosty, bezkosztowy, funkcjonalny i przyjazny w obsłudze program, który umożliwia projektowanie i sprzedawanie unikatowych koszulek. Dzięki stworzonej przez NuPlays aplikacji, można oferować fanom wysokiej jakości t-shirty w wyjątkowych kolorach i 5 fasonach na każdą okoliczność i w dowolnym momencie, z powodów artystycznych, promocyjnych oraz kalendarzowych, np. z okazji jubileuszu zespołu lub rocznicy wydania pierwszej płyty.

System umożliwia tworzenie ekstremalnie krótkich kolekcjonerskich serii ubrań oraz natychmiastowe wystawianie ich do sprzedaży. To pierwsze tego rodzaju rozwiązanie na światowym rynku muzycznym.

Sprzedający sami ustalają zarówno wzór nadruku (może to być dowolna grafika, zdjęcie lub motyw), jak też cenę oraz obszary na świecie, w których koszulki będą sprzedawane (NuPlays ma zasięg globalny). Projektowanie oraz sprzedawanie t-shirtów poprzez usługę NuPlays On Demand nie wiąże się z żadnymi nakładami finansowymi w postaci przedpłat czy też minimalnych zamówień. Wytwórnie i artyści niczym nie ryzykują, nie ponoszą też kosztów pakowania i wysyłki, bo tym zajmuje się NuPlays.

Do wyboru jest aż pięć typów koszulek: 2 rodzaje damskich, 2 rodzaje męskich oraz dziecięca. Dostępne są one w wielu kolorach i we wszystkich standardowych rozmiarach. Koszulki produkowane są niezwłocznie po złożeniu zamówienia przez klienta. Warto podkreślić, że nie ma limitów określających ilość zamówień, a artyści nie są ograniczani co do liczby ofert, które mogą tworzyć i wystawiać na sprzedaż. T-shirty można sprzedawać zarówno oddzielnie, jak i w pakietach z albumami MP3 (po zakupie koszulki klient otrzymuje link do pobrania powiązanego z nią albumu).

Sprzedaż tzw. merchandiseu, do którego zalicza się m.in. ubrania oraz wszelkiego rodzaju przedmioty kolekcjonerskie, stanowi coraz poważniejszą pozycję w obrotach światowego rynku muzycznego. Niektórzy eksperci szacują, że wpływy z tego tytułu wzrosną w ciągu najbliższych lat nawet do 15 proc. wszystkich wpływów branży muzycznej. Jednym z powodów tego zjawiska jest rosnąca popularność koncertów, festiwali oraz imprez na żywo, podczas których odbiorcy bardzo chętnie zaopatrują się w rzeczy firmowane przez swoich ulubionych wykonawców, dla których z kolei jest to istotny element budowy tożsamości, wizerunku oraz ścisłych kontaktów ze swoimi fanami.

Nowa usługa NuPlays to odpowiedź na ten trend. Dzięki istnieniu programu NuPlays On Demand artyści będą mogli jeszcze lepiej spełnić oczekiwania swoich fanów, poszukujących nowych, oryginalnych i wyjątkowych form identyfikacji ze swoimi idolami.

O cenie koszulki wyprodukowanej za pomocą NuPlays On Demand decydują artyści. Po wyborze fasonu i wgraniu do aplikacji grafiki, wpisują oni kwotę, która ma trafić na ich konto kiedy ich fan kupi koszulkę. Do tej ceny, serwis NuPlays dolicza koszt wyprodukowania i dostarczenia koszulki do fana. W zależności od zysku oczekiwanego przez artystę, ceny t-shirtów oferowanych w NuPlays za pomocą tego narzędzia mogą zaczynać się już od 34,90 zł brutto (plus 8 zł za przesyłkę poleconą do klienta na terenie całej Polski).

Więcej informacji o sposobie działania NuPlays on Demand znaleźć można na blogu NuPlays.

***

O NuPlays

NuPlays jest globalną platformą do sprzedaży muzyki w postaci cyfrowej i analogowej oraz kreowania ofert i usług związanych z działalnością fonograficzną, koncertową i artystyczną. W NuPlays działa unikatowy system lojalnościowy, premiujący aktywnych użytkowników tzw. superofertami spotkaniami z ulubionymi zespołami, pamiątkami, biletami, itd. W ramach strategii NuPlays On Demand budowany jest system narzędzi ułatwiający branży muzycznej docieranie do odbiorców z wykorzystaniem innowacyjnych metod i rozwiązań. Należy do niego m.in. NuPlays TV, telewizja internetowa pozwalająca na bezpośrednie transmisje koncertów w systemie PPV.

Źródło: NuPlays S.A.

dostarczył:
netPR.pl