Generali Auto nowa funkcjonalność aplikacji mobilnej Grupy Generali Polska

Generali Auto nowa funkcjonalność aplikacji mobilnej Grupy Generali Polska

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło: InfoWire.pl
  • Generali udostępnia w AppStore oraz w sklepie Google Play nową wersję bezpłatnej aplikacji mobilnej Generali Auto
  • Funkcjonalność aplikacji pozwalająca na uproszczone zgłoszenie szkody komunikacyjnej, majątkowej oraz szkód osobowych z grupowych ubezpieczeń na życie skraca czas na wypłatę środków nawet do 0,6 dnia
  • Generali Auto pozwala kierowcy samodzielnie skalkulować składkę ubezpieczenia samochodu, a także dzięki wzbogaceniu tej funkcjonalności uniknąć zakupu pojazdu o niepewnym pochodzeniu, umożliwiając poznanie historii szkodowej pojazdu oraz szacunkową wycenę jego wartości
  • Aplikacja mobilna Generali Auto, wraz z trzema innymi wdrożeniami informatycznymi Grupy Generali Polska, została wyróżniona tytułem Lider Informatyki 2013

Warszawa, 6 listopada 2013 r. Od listopada Grupa Generali Polska wprowadziła nową funkcjonalność Dodanie dokumentów do szkody/roszczenia do bezpłatnej aplikacji na urządzenia mobilne. Nowa wersja Generali Auto umożliwi Klientom załączenie dodatkowych dokumentów do już zgłoszonej szkody. Nowa funkcjonalność nie tylko dodatkowo uprości, ale także przyspieszy proces likwidacji szkody. Generali Auto, wraz z trzema innymi wdrożeniami informatycznymi Grupy Generali Polska, została wyróżniona tytułem Lider Informatyki 2013.


- Coraz więcej Polaków posiada i aktywnie korzysta z możliwości, jakie dają tablety i smartfony. Polacy coraz większym zaufaniem darzą także usługi finansowe oferowane przez banki i ubezpieczycieli dostępne poprzez urządzenia mobilne. Tworząc Generali Auto chcieliśmy, by aplikacja była jak najbardziej uniwersalna i korzystać z niej mogli nie tylko Klienci Generali. Stąd pomysły na funkcjonalności związane nie tylko stricte ze wsparciem sprzedaży naszych produktów poprzez kalkulację składki i ułatwienie kontaktu z Agentem, ale także z udostępnieniem użytkownikowi szacunkowej wyceny samochodu oraz historii jego szkodowości. powiedział Adam Świętochowski, Menedżer w zespole Research & Development oraz Dyrektor Departamentu Centrum Klienta Generali.

- Aplikacja wspiera naszych Klientów w przypadku wystąpienia wypadku komunikacyjnego oraz pozwala na uproszczone zgłoszenie nie tylko szkody komunikacyjnej, ale także majątkowej czy szkód osobowych z grupowych ubezpieczeń na życie. Od listopada pozwala także na załączenie dodatkowych dokumentów niezbędnych do sprawnego procesu likwidacji szkody. dodał Sławomir Przybułek, dyrektor Departamentu Likwidacji Szkód Masowych w Generali.

Dzięki nowej funkcjonalności, w ciągu kilku minut, załączony przez Klienta dokument zostaje przydzielony do sprawy i może zostać rozpatrzony przez osobę opiekującą się sprawą, co znacząco przyspieszy, już i tak skrócony, proces likwidacji szkody. Z najświeższych danych wynika, że średni czas wypłaty świadczenia dla roszczeń zgłoszonych przez aplikację mobilną wynosi 0,6 dnia, co oznacza, że wypłata świadczenia na konto Klienta może zostać zaksięgowana nawet następnego dnia po zgłoszeniu szkody.
Dodatkowo, obsługa nowej funkcjonalności jest, podobnie jak inne opcje aplikacji, bardzo intuicyjna. W celu dołączenia dokumentów wystarczy uruchomić aplikację, wybrać opcję Dodaj dokumenty i załączyć odpowiednie pliki lub zdjęcia.

Generali Auto cieszy się dużym zainteresowaniem Klientów. W ciągu 6 miesięcy funkcjonowania pobrało ją już blisko 80 tys. użytkowników.

Ponad 84% logowań do aplikacji Generali Auto dokonują użytkownicy urządzeń z systemem Android, a niemal 16% użytkownicy smartfonów i tabletów z systemem iOS. Z aplikacji mobilnej Generali w każdym miesiącu aktywnie korzysta 23 tysiące użytkowników. Historię szkodową wybranych pojazdów każdego dnia za pomocą aplikacji Generali Auto sprawdza średnio blisko 1000 użytkowników.  

Najnowsza wersja aplikacji dostępna jest na stronie internetowej Generali: http://generali.pl oraz Android Market i APP Store.

Źródło: Grupa Generali

dostarczył:
netPR.pl