PSPR po raz trzeci przyzna Lwy PR nominacje przyjmowane będą do 26 listopada

PSPR po raz trzeci przyzna Lwy PR nominacje przyjmowane będą do 26 listopada

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło:InfoWire.pl

Warszawa, 14 listopada 2013: Polskie Stowarzyszenie Public Relations ogłasza konkurs na najwybitniejsze osobowości branży public relations. Do 26 listopada można przesyłać nominacje spośród których PSPR wyłoni najlepszych profesjonalistów PR w 2013 roku.

Ideą konkursu Lwy PR jest docenienie i nagrodzenie osób, których działalność w sferze praktyki i edukacji public relations wyróżnia kreatywność i efektywność działań, a ich postawa: odwaga w doborze narzędzi, rzetelność i etyka zawodowa jest godna naśladowania.

Zgłoszenia w czterech kategoriach: Lwy PR Biznesu, Lwy PR Edukacji, Lwy PR Instytucji Publicznych oraz Lwy PR NGO, można przesyłać do 26 listopada pod adres: [email protected]. Wskazówki jak powinna wyglądać nominacja znajdują się na stronie lwypr.pl. Kandydatów może zgłosić każdy, jednak ostateczny wybór należy do członków PSPR. Nad zgodnością przebiegu plebiscytu z regulaminem czuwa komisja konkursowa, złożona z Zarządu PSPR oraz Rady Nadzorczej PSPR. To komisja wybierze finałową trójkę konkursową w każdej kategorii, która zostanie ogłoszona 2 grudnia.

Nazwiska Lwów PR 2013 zostaną ogłoszone w styczniu podczas uroczystej gali. Statuetki zostaną wręczone przez ubiegłorocznych zdobywców nagrody: insp. dra Mariusza Sokołowskiego, Justynę Szafraniec, Konrada Ciesiołkiewicza, Martę Skierkowską i dra hab. Waldemara Rydzaka.

Regulamin konkursu znajduje się na stronie: www.lwypr.pl

O PSPR:

Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) jest pierwszą i najstarszą samorządową organizacją zawodową tej branży w Polsce istniejącą od 1994 roku. Zrzesza ona pracowników działów PR w firmach, samorządach i administracji publicznej, wykładowców wyższych uczelni oraz pracowników agencji PR. PSPR prowadzi szeroką i różnorodną działalność popularyzatorską i edukacyjną dotyczącą PR poprzez inicjowanie i współorganizację konferencji i seminariów, prowadzenie szkoleń specjalistycznych, wspieranie przedsięwzięć sprzyjających wymianie informacji i doświadczeń z zakresu PR oraz wyznaczanie standardów zawodowych.

Źródło: Polskie Stowarzyszenie Public Relations

dostarczył:
netPR.pl