Rusza kampania MasterCard dotycząca płatności zbliżeniowych telefonem

Rusza kampania MasterCard dotycząca płatności zbliżeniowych telefonem

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło: InfoWire.pl

Ruszyła kampania MasterCard promująca płatności zbliżeniowe telefonem. Przebiegają one dokładnie w ten sam sposób, jak płatności dokonywane za pomocą kart zbliżeniowych. To kolejny krok do powszechnego i łatwego dostępu do środków pieniężnych, a jednocześnie wygodne rozwiązanie dla użytkowników telefonów komórkowych w Polsce.

Celami kampanii są: edukacja w zakresie płatności zbliżeniowych telefonem z NFC oraz uświadomienie konsumentom dużego zasięgu sieci akceptacji tej usługi. 

Kampania ATL obejmie swoim zasięgiem telewizję, prasę, nośniki OOH, kina i internet. Widoczna będzie również w mediach społecznościowych (m.in. konkurs na Facebooku), na banerach reklamowych, w oddziałach banków czy operatorów telefonii komórkowej. Pomysły kreatywne, zarówno materiałów do kampanii, jak i nowej reklamy telewizyjnej, zostały stworzone i wyprodukowane lokalnie w Polsce. Za koordynację kampanii odpowiada agencja McCann Worldgroup, a za zakup mediów dom mediowy Universal McCann.

- Polacy przekonali się do płatności kartami zbliżeniowymi, a teraz uczą się korzystania z nowych rozwiązań technologicznych, ułatwiających transakcje bezgotówkowe mówi Luiza Derek, Business Leader Marketing & PR Head w polskim oddziale MasterCard Europe. Nasza firma zawsze stara się dostarczać innowacyjne rozwiązania, które umożliwiają użytkownikom dokonywanie zakupów w wygodny i preferowany przez nich sposób. Transakcje zbliżeniowe za pomocą telefonu można dokonywać już w ponad 130 tysiącach terminali płatniczych oznaczonych logo MasterCard PayPass. podsumowuje Luiza Derek. 

Aby dokonywać płatności z użyciem technologii MasterCard PayPass, telefon musi być wyposażony w antenę NFC oraz specjalny moduł, umożliwiający płatności zbliżeniowe PayPass, umieszczony na jednym z elementów telefonu, na przykład karcie SIM. Można je uzyskać od operatora sieci (w tej chwili w programie uczestniczą T-Mobile oraz Orange). Moduł zbliżeniowy MasterCard zainstalowany na karcie SIM telefonu z NFC umożliwia przeprowadzenie transakcji w podobny sposób, jak w przypadku użycia standardowej karty zbliżeniowej. Przy płatnościach mobilnych, dokonywanych zbliżeniowo w technologii PayPass, tak jak w przypadku każdej innej transakcji zbliżeniowej MasterCard, zachowane zostają wszelkie standardy bezpieczeństwa. Przy transakcjach do 50 zł wystarczy przyłożyć telefon do terminala, natomiast transakcje powyżej 50 zł należy zatwierdzić kodem PIN.

 

O MasterCard Worldwide:

MasterCard (NYSE:MA), www.mastercard.com, jest firmą technologiczną działającą w globalnym obszarze płatności. Obsługujemy najszybszą światową sieć przetwarzania płatności, łączącą konsumentów, instytucje finansowe, punkty handlowo-usługowe, rządy i przedsiębiorstwa w ponad 210 krajach i terytoriach. Produkty i rozwiązania MasterCard ułatwiają codzienne funkcjonowanie działalności handlowej, takiej jak zakupy, podróże, prowadzenie firmy  i zarządzanie finansami. Sprawiają, że są one bezpieczniejsze i sprawniejsze dla każdego użytkownika. Śledź nas na Twitterze @MasterCardNews, przyłącz się do dyskusji na Cashless Pioneers Blog oraz zapisz się, aby otrzymywać najnowszy biuletyn od Engagement Bureau.

Źródło: MasterCard

dostarczył:
netPR.pl