Znamy nazwiska finalistów plebiscytu Lwy PR 2013

Znamy nazwiska finalistów plebiscytu Lwy PR 2013

Dodano:   /  Zmieniono: 

PSPR wybrało finalistów tegorocznych Lwów PR

Warszawa, 10 grudnia 2013: Zakończył się etap preselekcji zgłoszeń w konkursie Lwy PR 2013. Teraz głos należy do członków Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Głosowanie potrwa do 23 grudnia.

W plebiscycie Lwy PR oceniana jest PR-owca w danym roku, jego wkład w rozwój branży, przestrzeganie etyki zawodowej, a także oddźwięk społeczny projektów. Spośród wszystkich nadesłanych w pierwszym etapie nominacji Zarząd PSPR i Rada Nadzorcza PSPR wybierają maksymalnie trzy w każdej kategorii i tworzą krótką listę finalistów. Ostateczny głos mają członkowie PSPR. W każdej kategorii mogą wybrać jedną osobę. 

W tegorocznej edycji Komisja konkursowa zdecydowała o uruchomieniu tylko dwóch spośród czterech kategorii: Lwy PR Biznesu i Lwy PR Edukacji. Specjalne wyróżnienie za duży wkład w rozwój Polskiego Stowarzyszenia Public Relations otrzymuje grupa realizująca ogólnopolski projekt edukacyjny PRawdziwy PR: Krystian Dudek, Dorota Sobel-Adamska, Aleksandra Kajda, Mateusz Czech i Robert Tarnowski ze śląskiego oddziału PSPR.

Finaliści w kategorii Lwy PR Biznesu 2013

Finaliści w kategorii Lwy PR Edukacji 2013

Głosowanie członków i członkiń Polskiego Stowarzyszenia Public Relations potrwa do 23 grudnia, głos specjalny mają od tego roku osoby, które otrzymały statuetki w poprzednich edycjach. Nazwiska zwycięzców Lwów PR 2013 zostaną ogłoszone na uroczystej Gali w styczniu 2014 roku.

O PSPR:

Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) jest pierwszą i najstarszą samorządową organizacją zawodową tej branży w Polsce istniejącą od 1994 roku. Zrzesza ona pracowników działów PR w firmach, samorządach i administracji publicznej, wykładowców wyższych uczelni oraz pracowników agencji PR. PSPR prowadzi szeroką i różnorodną działalność popularyzatorską i edukacyjną dotyczącą PR poprzez inicjowanie i współorganizację konferencji i seminariów, prowadzenie szkoleń specjalistycznych, wspieranie przedsięwzięć sprzyjających wymianie informacji i doświadczeń z zakresu PR oraz wyznaczanie standardów zawodowych.

Źródło: Polskie Stowarzyszenie Public Relations

dostarczył:
netPR.pl