Pinterest po polsku! Czy polskie firmy wykorzystają jego potencjał?

Pinterest po polsku! Czy polskie firmy wykorzystają jego potencjał?

Dodano:   /  Zmieniono: 

Wirtualny odpowiednik tablicy korkowej, na której możemy przypinać interesujące nas grafiki mówi już po polsku! Co to oznacza dla rynku Social Media w Polsce? Czy popularność tego medium społecznościowego w naszym kraju wzrośnie i firmy przekonają się do komunikacji obrazkowej?

Mimo, że na Pintereście jest już ponad 70 milionów użytkowników, to w Polsce nie cieszy się on zbyt dużą popularnością. Wg danych Megapanel PBI/Gemius, w lutym 2013 roku Pinterest odwiedziło ponad 500 tysięcy realnych użytkowników, a pierwszy milion został przekroczony w czerwcu. Statystyki te nie powalają na kolana, ale można zauważyć trend wzrostowy.

To jednak dopiero początek ekspansji Pinteresta. Nadchodzący rok 2014 może okazać się kluczowy dla popularności w Polsce. Dzięki możliwości korzystania z tego serwisu w naszym rodzimym języku, nie tylko osoby indywidualne, ale przede wszystkim firmy zauważą, że jest to idealne miejsce na prowadzenie działań marketingowych w sieci.

- Pinterest to obecnie najlepsze miejsce w sieci dla promocji np. marek modowych, kosmetycznych, czy meblowych. Początkowo użytkowników w Polsce mogła odstraszyć anglojęzyczna wersja, ale obecnie nic nie stoi na przeszkodzie, aby wykorzystać potencjał Pinteresta do promowania swoich produktów - mówi Przemysław Styrna, New Business Manager Grupa 365NET - W połączeniu z działaniami na facebooku, komunikacja na Pintereście może przynieść wymierne efekty sprzedażowe dodaje.

Jak jednak dotrzeć do potencjalnych klientów na Pintereście? Przede wszystkim brać przykład ze sposobu komunikacji najlepszych sklepów, których produkty są często przedstawione w luksusowych katalogach produktowych, odnoszących bezpośrednio na stronę internetową.
 

Jeśli nie mamy środków na inwestycje w sesje produktowe, warto przed podjęciem działań nakreślić strategię komunikacji i wziąć pod uwagę fakt, że na Pintereście najlepiej sprzedaje się luksus i piękno - w końcu ok. 80% użytkowników Pinteresta to kobiety. Jeśli więc planujemy rozpoczęcie działań marektingowych z wykorzystaniem wirtualnej tablicy korkowej, warto przemyśleć odpowiednią strategię, żeby w pełni wykorzystać jej potencjał.

GRUPA 365 NET to innowacyjna agencja działająca w obszarze cross-marketingu zintegrowanego wpieranego najnowszymi osiągnięciami technologii w dziedzinie komunikacji PR.Proponujemy kompleksową obsługę 360 oraz doradztwo w obszarze strategii reklamy, marketingu, promocji i PR. Jesteśmy ekspertami działań online w sieci Internet - gdzie rozwijamy projekty o silnym potencjalne komercjalizacji.
 
NR1WINTERNECIE.pl to nasz adres www i miejsce, o które zabiegamy dla naszych klientów.

Więcej na: http://www.NR1wINTERNECIE.pl 

http://www.grupa365net.pl oraz http://www.facebook.com/grupa365net 

 

 

 

Źródło: GRUPA 365 NET

dostarczył:
netPR.pl