Havas PR Warsaw wzmacnia kompetencję employer branding i prowadzi projekt wspólnie z Orange Polska

Havas PR Warsaw wzmacnia kompetencję employer branding i prowadzi projekt wspólnie z Orange Polska

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło:InfoWire.pl

Katarzyna Wiernicka-Ponikło awansowała na stanowisko consulting directora i została liderem kompetencji employer branding w Havas PR Warsaw. Do zespołu zajmującego się komunikacją zintegrowaną w tym obszarze dołączyła także Urszula Płosarek, obejmując funkcję senior consultanta. Awanse i wzmocnienia zbiegają się z launchem kampanii employer brandingowej Orange Polska, którą realizuje agencja Havas PR Warsaw.

W ramach wzmocnionej kompetencji agencja oferuje kompleksowe usługi w zakresie employer brandingu, obejmujące analizę, strategię, kreację, oraz realizację kampanii wykorzystujących komunikację zintegrowaną. Zespół specjalistów zajmuje się także analizą wizerunku pracodawcy wewnątrz i na zewnątrz organizacji (w tym badaniami), budowaniem EVP (employer value proposition), marketingiem rekrutacyjnym, consultingiem w zakresie komunikacji wewnętrznej oraz realizacją niestandardowych akcji i eventów skierowanych do pracowników.

Wzmacniamy kompetencję employer branding i planujemy ją prężnie rozwijać, ponieważ wiemy, że działania z tego zakresu mają coraz większe znaczenie w budowaniu wizerunku firm i są jednym z elementów wpływających na ich kondycję biznesową. Pracodawcy stale dbający o swój wizerunek mają znacznie większe szanse na zatrudnienie najwyższej klasy specjalistów, co bezpośrednio przekłada się na ich wspólny sukces powiedział Michał Olbrychowski, managing director Havas PR Warsaw. W naszej agencji mamy doskonałych ekspertów i doświadczenie pozwalające na kompleksowe doradztwo i prowadzenie w pełni zintegrowanych kampanii w tym obszarze dodał.

Lider kompetencji employer branding Katarzyna Wiernicka-Ponikło jest związana z Havas PR Warsaw od 2006 roku. Ma blisko 9-letnią praktykę w prowadzeniu kompleksowych kampanii PR, głównie z zakresu brand PR, employer brandingu i komunikacji wewnętrznej. Zdobywała doświadczenie, planując i realizując projekty z zakresu komunikacji konsumenckiej m.in. dla marek: Google, Orange, Nestle, Żywiec Zdrój czy Mondelez (Kraft Foods). Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Z początkiem roku do zespołu specjalizującego się w obszarze employer brandingu dołączyła także Urszula Płosarek, która od 2012 roku współpracowała z agencją na zasadach projektowych. Płosarek specjalizuje się w analizie strategicznej i planowaniu komunikacji wizerunkowej na rynku pracy. W latach 2007-2011 była związana z KPMG, gdzie zajmowała się opracowaniem strategii oraz realizacją kampanii z obszaru marketingu rekrutacyjnego, a także wsparciem marketingowym działu HR w komunikacji wewnętrznej.

Rozpoczęta właśnie kampania employer brandingowa Orange Polska przygotowana przez Havas PR Warsaw ma charakter wizerunkowo-rekrutacyjny. Agencja odpowiada za koncepcję i całościową realizację działań zaplanowanych w tym obszarze na 2014 rok. Koncepcja kreatywna (tym cztery kompletne kreacje ogłoszeń) strategia oraz aktywności z obszaru digital powstały przy współpracy z Havas Worldwide Warsaw.

Havas PR Warsaw ma wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu projektów z zakresu employer brandingu i komunikacji wewnętrznej. Agencja jest m.in. autorem prowadzonej dla Grupy Żywiec kampanii Kto ukradł nasze logo, za którą została nagrodzona Złotym Spinaczem w konkursie ZFPR, czy wyróżnionej w tym samym konkursie kampanii Zróbmy obrót w przód dla Energi-Obrót. Agencja opracowała także lokalną strategię globalnej kampanii Unilever Made by You i prowadziła w jej ramach działania dla koncernu Unilever skierowane do studentów, doradzała strategicznie w zakresie komunikacji wewnętrznej Fortis Bankowi/BNP Paribas Fortis, Johnson & Johnson czy Centrum Medycznemu Enel-Med.

Havas PR Warsaw

Havas PR Warsaw jest największą sieciową agencją public relations w Polsce oferującą doradztwo komunikacyjne i kompleksowe działania public relations w obszarach brand PR, komunikacji korporacyjnej, komunikacji finansowej i relacji inwestorskich, edukacji i komunikacji zdrowotnej, komunikacji wewnętrznej oraz zarządzania kryzysami. Havas PR to także pionier na polskim rynku w wyznaczaniu trendów w działaniach w social media. Agencja ma na swoim koncie liczne nagrody i wyróżnienia w polskich (Złote Spinacze) i międzynarodowych (SABRE Awards) konkursach branży public relations.

Źródło: Havas PR Warsaw

dostarczył:
netPR.pl