Zdaniem Klienta nowy serwis w Contact Center Poczty Polskiej

Zdaniem Klienta nowy serwis w Contact Center Poczty Polskiej

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło:InfoWire.pl

Chcesz przesłać towar, ale masz kłopot z wyborem najlepszego wariantu? Nie wiesz, gdzie odebrać paczkę, list polecony lub awizo? zadzwoń albo napisz do Zdaniem Klienta. To nowa platforma dialogu Poczty Polskiej z Klientami. Poprawa jakości usług w oparciu o opinie konsumentów jest celem strategicznym firmy.

Zapraszamy wszystkich Klientów, którzy chcą podzielić się z nami swoimi spostrzeżeniami lub zadać pytanie dotyczące usług pocztowych. Wystarczy zadzwonić na naszą Infolinię: 801 333 444 i wybrać opcję nr 5. Można też wysłać e-mail na adres: [email protected]

  Zdaniem Klienta to kolejny projekt realizowany w ramach naszej strategii społecznej odpowiedzialności biznesu  mówi Jolanta Grzechca-Meissner, dyrektor Biura Public Relations. Chcemy poznać opinie Klientów, wymieniać się pomysłami, a przede wszystkim ułatwić korzystanie z usług pocztowych dodaje Jolanta Grzechca-Meissner

Źródło: Poczta Polska

dostarczył:
netPR.pl