Chcesz przesłać towar, ale masz kłopot z wyborem najlepszego wariantu? Nie wiesz, gdzie odebrać paczkę, list polecony lub awizo? zadzwoń albo napisz do Zdaniem Klienta. To nowa platforma dialogu Poczty Polskiej z Klientami. Poprawa jakości usług w oparciu o opinie konsumentów jest celem strategicznym firmy.
Zapraszamy wszystkich Klientów, którzy chcą podzielić się z nami swoimi spostrzeżeniami lub zadać pytanie dotyczące usług pocztowych. Wystarczy zadzwonić na naszą Infolinię: 801 333 444 i wybrać opcję nr 5. Można też wysłać e-mail na adres: [email protected]
Zdaniem Klienta to kolejny projekt realizowany w ramach naszej strategii społecznej odpowiedzialności biznesu mówi Jolanta Grzechca-Meissner, dyrektor Biura Public Relations. Chcemy poznać opinie Klientów, wymieniać się pomysłami, a przede wszystkim ułatwić korzystanie z usług pocztowych dodaje Jolanta Grzechca-Meissner