Instytut GfK Polonia laureatem nagrody Business Superbrand

Instytut GfK Polonia laureatem nagrody Business Superbrand

Dodano:   /  Zmieniono: 

Warszawa, 24 stycznia 2014 r. Instytut GfK Polonia otrzymał tytuł Business Superbrand 2013/2014 w kategorii "usługi marketingowe".

GfK Polonia została uznana przez ekspertów za jedną z najsilniejszych marek w tej kategorii na polskim rynku. Certyfikat Business Superbrand jest przyznawany tym markom, które posiadają najwyższą reputację w swojej kategorii. Stanowi wyróżnienie dla firm, które oferują swoim klientom znaczącą przewagę emocjonalną i/lub racjonalną w porównaniu z konkurencją.

O przyznaniu tytułów Business Superbrands w bieżącej edycji decydowała dedykowana Rada Marek, składająca się z przedstawicieli polskiego biznesu, rynku kapitałowego, mediów gospodarczych, a także ekspertów od wizerunku marek biznesowych. Dwuetapowy proces certyfikacji obejmował nominacje eksperckie oraz obrady Rady Marek, podczas których przeprowadzono ostateczne głosowanie. W procesie certyfikacji Business Superbrands wyłoniono najsilniejsze marki biznesowe w Polsce.

GfK
GfK to jedna z największych firm badawczych na świecie, zatrudniająca ponad 13 000 ekspertów, którzy codziennie starają się odkryć nowy sposób patrzenia na to, jak żyją, myślą i kupują ludzie na ponad 100 rynkach.

Instytut GfK nieustannie wprowadza do swoich badań innowacje,  zaawansowane technologie oraz metodologie, aby zapewnić swoim partnerom biznesowym jak najlepszą wiedzę o ich klientach. W 2012 roku Grupa GfK wypracowała sprzedaż na poziomie 1,51 miliarda euro.

Źródło: GfK Polonia

dostarczył:
netPR.pl